Www.hetbhwinkeltje.com

Www.hetbhwinkeltje.com

Het Bh Winkeltje.
De Lingerie winkel/webshop van Den Haag en omstreken. Gespecialiseerd in vooral grotere maten , maar natuurlijk kunt u ook voor de kleinere maten bij ons terecht. Wij werken nauw samen met gerenommeerde merken zoals After Eden, Royal Lounge Junky, Dream Avenue etc etc. Hierdoor kunnen wij u de allerbeste prijzen garanderen. U kunt bij ons terecht voor klassiek ,basis & trendy lingerie. U kunt bij ons ook een ruim assortiment erotische lingerie vinden. Het verschil kunnen wij maken met een stukje persoonlijk (maat)advies en verregaande service. In de 25 jaar dat wij onze (vaste)klanten van lingerie voorzien, is nu de tijd aangebroken om uit te gaan breiden. Dat gaan wij doen d.m.v. een webshop. Dit is een verlengstuk en aanvulling op onze fysieke winkel op de Haagse markt. Wij gaan met de webshop een stukje gemak & service bieden aan onze vaste en nieuwe klanten! In regio Haaglanden verzorgen wij zelf de retouren. Die worden persoonlijk bij u opgehaald en besparen u een hoop ergernis, tijd & kosten. Hoe fijn is dat 😀. Uw gemak is onze zaak.
Wij ontvangen u graag in onze webshop en doen onze uiterste best om u bestelling(en) z.s.m. bij u thuis te bezorgen.
Het Bh winkeltje
9,9

• Sonja Van Egmond
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Netjes ingepakt met nog een bedankje erbij👍

• esther vogelaar
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Goede prijs en goede service , snelle verzending

• Hoe beoordeel je Www.hetbhwinkeltje.com?

• Maria van Es
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Zeer snelle levering, perfecte service.

• Joyce Jouvenaar

Snelle levering duidelijke site

• N
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Zeer goede service. Fijn dat ze niet alleen de standaard maten verkopen.

• Dody Berends
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

top snel geleverd mooi product

• Aleaya den Outer
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Koop al jaren m’n bh’s bij jullie! Goede kwaliteit voor een leuk prijsje en altijd lekker snel

• Marsha
    Review voor Www.hetbhwinkeltje.com

Goede service bij mijn online bestelling, deze mensen denken mee en dat is erg prettig! De leuke verpakking en persoonlijke boodschap bij mijn bestelling maakten het geheel helemaal af :)

• Carin
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Goede prijs kwaliteitverhouding en vriendelijk!

• Bena Bijl
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Super kwaliteit en goede prijs

• Maureen Gersie

Snelle levering Mooie producten

• Joke Groeneveld

Mooi verpakt en verzorgd

• Anita Bemelmans
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Geweldige service! Hebben ook echt verstand van hun vak. Doen nog alles met liefde passie en plezier. Dit zie je in alles terug. Zelfs fouten of vertraging word super opgelost! En het aller belangrijkste hun producten zijn kwalitatief uitstekend en dat voor een betaalbare prijs!

• Conny Maas
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Snelle levering altyd goed daar☺

• Carola van Wees
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Ontzettend goede service! Altijd zeer tevreden

• Debby
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Altijd goede kwaliteit bh's en netjes verpakt als ze opgestuurd worden.

• José Wierenga
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Scherpe prijzen en zeer goede service. Leuke persoonlijke boodschap bij mijn bestelling ontvangen.

• Jolanda Otter
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Ik las op fb een advertentie, en k ben daar heel blij mee. Wat een goede service, en wat een verstand van zaken. En om de prijs hoef je het ook niet te laten.

• Safia Noermahomed
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Koop al jaren mijn bhs hier, dan op de Haagse markt waar jullie staan. Bij elke aankoop weer super tevreden.

• Sylvie Seubert

Snel, vriendelijk en correct