Www.hetbhwinkeltje.com

Www.hetbhwinkeltje.com

Het Bh Winkeltje.
De Lingerie winkel/webshop van Den Haag en omstreken. Gespecialiseerd in vooral grotere maten , maar natuurlijk kunt u ook voor de kleinere maten bij ons terecht. Wij werken nauw samen met gerenommeerde merken zoals After Eden, Royal Lounge Junky, Dream Avenue etc etc. Hierdoor kunnen wij u de allerbeste prijzen garanderen. U kunt bij ons terecht voor klassiek ,basis & trendy lingerie. U kunt bij ons ook een ruim assortiment erotische lingerie vinden. Het verschil kunnen wij maken met een stukje persoonlijk (maat)advies en verregaande service. In de 25 jaar dat wij onze (vaste)klanten van lingerie voorzien, is nu de tijd aangebroken om uit te gaan breiden. Dat gaan wij doen d.m.v. een webshop. Dit is een verlengstuk en aanvulling op onze fysieke winkel op de Haagse markt. Wij gaan met de webshop een stukje gemak & service bieden aan onze vaste en nieuwe klanten! In regio Haaglanden verzorgen wij zelf de retouren. Die worden persoonlijk bij u opgehaald en besparen u een hoop ergernis, tijd & kosten. Hoe fijn is dat 😀. Uw gemak is onze zaak.
Wij ontvangen u graag in onze webshop en doen onze uiterste best om u bestelling(en) z.s.m. bij u thuis te bezorgen.
Het Bh winkeltje

• nai land
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Top bh"s lingerie voor grotere maten. En top service al vanaf de markt tot nu online.

• Margareth Hartman
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Snelle levering en mooi ingepakt

• Hoe beoordeel je Www.hetbhwinkeltje.com?

• Mandy Miedema
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Snelle levering en zeer prettig geprijst.

• nicole de busscher

Goede service

• Sijke Bekkema
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Was snel geleverd en alles was perfect

• Sevilay Bayrakdar
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Dankje wel heel snel en mooie in gepakt

• Greetje
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

heel snel geleverd, bh, s pasten heel mooi en niet duur

• Audrey
    Review voor Www.hetbhwinkeltje.com

Opvallend goede service. Op eigen initiatief neemt deze winkel contact met JOU op als zij denken dat levering iets langer gaat duren, om teleurstellingen te voorkomen. Voor mijn geduld kreeg ik er een artikel kosteloos bij; was niet nodig maar ben er wel heel blij mee. Goed en veilig adres om te shoppen!

• Kim
    Review voor Www.hetbhwinkeltje.com

Geweldige service, snel verzonden en lief briefje erbij. Ik ga hier zeker vaker bestellen

• Sandra
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Goede service en aandacht voor de klant.

• Geneviève Mulder
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Snelle levering, heel leuk ingepakt met een handgeschreven briefje erbij. Producten zijn heel netjes. En die prijs…..GEWELDIG!

• patty Rooij
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

snelle levering en altijd een handgeschreven kaartje erbij!

• Ada Van der Zwart Kortleven

Fantastische service.

• Yvonne Bouwer
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Prima service er werd nog even gebeld over een optie. Prima voorstel. Snel geleverd en goed verpakt. Prima prima als het weer nodig is weet ik ze te vinden

• Ria Verhoef
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Goede pasvorm en ze zijn erg mooi

• Anja Morelissen

Bestelling. Perfect uitgevoerd

• Katja Stouten
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Mooie bh's, leuke prijs en super service.

• Eveline
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Veel keus op de site, het is allemaal snel verwerkt en er werd contact met me opgenomen, omdat de bestelling anders / beter kon. Super service!

• T.
    Geverifieerde klant van Www.hetbhwinkeltje.com

Mijn eerste pakketje hiervandaan. Snel geleverd, super netjes ingepakt en, zo leuk, een persoonlijk berichtje geschreven op de pakbon. Erg leuk!

• Monique Langbroek

Goede service