Xgaming

Xgaming

Xgaming is gericht op de particuliere en klein zakelijke markt. We hebben ruime ervaring in High-end (gaming) hardware. We bieden “Best bang for your buck” systemen en prachtige maatwerk projecten. Wij werken enkel met A-merk hardware voor maximale compatibiliteit en performance.

• Catharina
    Geverifieerde klant van Xgaming

Toen ik belde over een laptop op de website, waarvan ik me afvroeg of ze het überhaupt nog hadden, wisten ze mij meteen te vertellen dat ze 'm hadden, en waren ze zelfs bereid 'm voor mij van hun bol.com listing af te halen zodat niemand 'm daar voor mijn neus kon weg grissen.

Tijdens dat telefoongesprek werd ik ook meteen geïnformeerd dat als ik voor de optie van meer RAM geheugen zou gaan, ze 'm een dag daar zouden houden om te testen. Mijn laptop is snel daarna verzonden met de extra ram en rom die ik er bij besteld had netjes geïnstalleerd. Ik heb de afgelopen maanden geen problemen met mijn nieuwe laptop gehad, en ben te spreken over de service.

Toen ik een of twee weken later met een technische vraag over mijn nieuwe rom geheugen belde wisten ze vlot te beantwoorden dat ze niet meer rom in het andere lege slot hadden geklikt, maar de enkele romunit voor een grotere hadden vervangen, en er dus ruimte is voor uitbreiding in de toekomst.

• Henk van Bruggen
    Geverifieerde klant van Xgaming

Computer werkt perfect en is alles waar ik om vroeg. Snelle computer met snelle levertijd. Het was zo thuis!

• Hoe beoordeel je Xgaming?

• Eric Kossen
    Geverifieerde klant van Xgaming

Mooi systeem snel geleverd en scherpe prijs

• sudarshen kandasamy

tevreden over de bestellen

• Abigail Aarts
    Geverifieerde klant van Xgaming

Snel geupgrade met de gekozen onderdelen en verzonden! Netjes aangekomen

• Kyle Gerrits

Top en snelle service

• Daan Schröder
    Geverifieerde klant van Xgaming

Deskundig advies , snelle levering en nette afwerking in de computer. Dank, de computer werkt top!

• stefan de jong
    Geverifieerde klant van Xgaming

Goede service. Snelle levering.en vragen duidelijk beantwoord toen ik ze belde.

• Jelmar Halma
    Geverifieerde klant van Xgaming

Nette aflevering, top product!

• Tim
    Review voor Xgaming

Kapotte videokaart voor 600 euro gekocht. Waar al aan was gesleuteld.... Ik heb nu een onbruikbare computer omdat ik geen scherm kan aansluiten op mijn cpu. En niet zomaar 600 euro heb liggen. Koop hier niets!!!

• Geert Vercammen

Snelle levering, moo

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Xgaming

Ik heb hier een game PC gekocht. Het was heel goed verpakt en een kwestie van plug & play. Een offline account was al aangemaakt. Ik ben er erg blij mee en raad Xgaming zeker aan.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Xgaming

Netjes en beschermd verpakt. Voldoet aan alle verwachtingen!

• D H
    Geverifieerde klant van Xgaming

Geweldig service , ik belde ze op nadat ik een bestelling had gedaan en zij dat het voor mijn zoon was voor zijn verjaardag en ik wou weten of de pc optijd zo komen en alles netjes optijd met een leuke felicitatie erbij . Heel attent . En niet te vergeten een hele mooie pc 👌🏼

• Remco Robben

alles was echt perfect

• Danny
    Geverifieerde klant van Xgaming

Snelle service kon mijn bestelling snel afhalen

• Annuska Adam

Goed advies en mooie prijs ! Erg blij mee

• Mike Baalmans
    Geverifieerde klant van Xgaming

Prima service, product voldoet volledig aan de verwachtingen

• Furkan

Geweldige service 👍

• Robert
    Geverifieerde klant van Xgaming

Prachtige machine, geen bloatware, updated windows, bijna aan en gaan