Xgaming

Xgaming

Xgaming is gericht op de particuliere en klein zakelijke markt. Ruime ervaring in High-end (gaming) hardware.

Geen dozenschuivers maar "best bang for your buck" systemen. Prachtige maatwerk projecten. Met zorg en passie samengesteld. Dat mag je van ons verwachten.

Wij werken enkel met A-merk hardware om compatibiliteit, performance en duurzaamheid te kunnen garanderen.

Xgaming betekend gamen op hoge resoluties en zeer hoge Frames Per Seconden (FPS)
Al onze systemen zijn voorzien van de nieuwste Intel, Ryzen en Nvidia technieken om dit mogelijk te maken

Gamen op een Xgaming desktop betekend op het hoogste niveau gamen zonder grote FPS drops
Xgaming systemen zijn uitermate geschikt voor 200+ FPS in moderne Battle Royale games

Alle hardware componenten zijn zorgvuldig op elkaar afgestemd voor net dat beetje extra
Dat beetje extra wat ervoor zorgt dat je sneller bent dan jouw tegenstander

Met een Xgaming PC koop je een PC die jarenlang games op de hoogste instellingen kan draaien.
Altijd zeer eenvoudig te upgraden waardoor je in de toekomst veel geld kunt besparen.

Neem gerust contact met ons op voor vragen of maatwerk projecten. Groetjes team Xgaming
De zekerheden van https://xgaming.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur