Xolt

Lidmaatschap per 20-08-2019 ingetrokken

9,0

• T van Eijk
    Review voor Xolt

Bestelling geplaatst en betaald ruim 650,- euro. Vooraf ervaringen bekeken. Die lopen uiteen van goed tot zeer slecht. Ik zou een e-mail met een Track & Trace code krijgen. Het product zou volgens de bevestigingsmail vandaag 26-6-2019 afgeleverd worden. Ik heb geen bericht ontvangen dat mijn zending onderweg is. Telefoon nummer dat op webwinkelkeur staat is niet juist. Op berichten aan klantenservice kwam aanvankelijk geen reactie maar uiteindelijk vandaag op 26-06-2019 de dag dat het pakket is afgeleverd de Track & Trace ontvangen. Ik had er geen goed gevoel over maar heb het pakket toch op de geplande dag ontvangen. Wel jammer dat er niet direct nadat het pakket is verzonden een berichtje is gestuurd.

• Jules
    Review voor Xolt

Fietsbanden en trapas bestelt. Pakketje moet ergens.onderweg zijn maar door verkeerde adressering nu uit zicht. Xolt niet bereikbaar. Waar is het pakket? Slechte service sowieso

• Bas Nossent
    Review voor Xolt

Wielnaaf besteld en betaald. Zou binnen een paar dagen bezorgt worden. Nu, twee weken later, niets. Telefoon nummer is niet in gebruik, antwoord op email is dat het verzonden is met track en trace. Andere mails, geen antwoord. En nu ?
    Na het starten van een geschil werd er vrijwel direct contact met mij opgenomen. Blijkbaar was het pakketje afgeleverd bij een DHL service punt in de buurt, maar is ondertussen weer terug gestuurd naar de afzender. Ik heb geen enkel bericht hierover gekregen.
    Xolt zal het pakketje wederom versturen.
    Ook nu geen Track and Trace, email of wat dan ook. Deze keer was ik gelukkig wel thuis en kan ik de wielnaaf na 4 weken wachten gaan monteren.

• Samir Yaaqobi
    Review voor Xolt

inmiddels ruim twee weken bestelling geplaatst en betaald.
    geen reactie wat, waar, wanneer telefoon blijkt niet bereikbaar
    heb meerdere mailtjes gestuurd waar niet op gereageerd wordt.
    ik zal aangifte moeten gaan doen voor oplichting

• patricia
    Review voor Xolt

Wil je iets bestellen bij Xolt voor het bedrag van 35,90 en de betaling gaat via Billink dan wordt er door Xolt gevraagd om je kopie legitimatie en kopie van je adres gegevens te mailen..Dit zouden ze steekproefsgewijs doen om zo fraude bestellingen te verminderen ....en stuur je de kopie's niet door dan geen producten dan wordt de bestelling geannuleerd ...Uhm juist, bij mij gingen juist alle alarm bellen af want wat gebeurt er met mijn kopie legitimatie en kopie van mijn adres gegevens...?Identiteitsfraude ligt hier dus gewoon op de loer....Ik vind dit schandalig!!

Antwoord van Xolt

Beste,

Bedankt voor je feedback. Zoals per email ook aangegeven, vragen wij steekproefsgewijs om extra informatie om fraude met achteraf betalingen zo veel mogelijk te voorkomen. Hiervan wordt ook melding gemaakt tijdens het achteraf betalen met Billink. Wanneer je gevraagd wordt om extra informatie aan te leveren, dan gaat het om een kopie van een legitimatiebewijs en een bewijs van residentie op het opgegeven adres. Voor beide stukken geldt, dat de pasfoto en het Burgerservicenummer (BSN) vervaagd mogen worden. Hierdoor is identiteitsfraude niet meer mogelijk. De stukken worden vernietigd zodra wij een beslissing hebben genomen over het wel of niet door laten gaan van de order. In het geval je achteraf betaling zal worden geweigerd, krijg je altijd nog de mogelijkheid aangeboden om de order op een andere manier te betalen.

• Sylvia
    Review voor Xolt

Een heel ander product, van inferieure kwaliteit, gekregen. Volgens mij een namaak fietstas.

Antwoord van Xolt

Beste Sylvia,

Ik kan je verzekeren dat wij geen namaakproducten verkopen. Op onze website stond een onjuiste afbeelding bij het bestelde product. Deze hebben we inmiddels aangepast naar de juiste. Ook hebben we jouw order, inclusief de gemaakte verzendkosten volledig gecrediteerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

• Jack
    Review voor Xolt

Ik kocht een objectief voor de microscoop maar deze voldeed toch niet aan mijn specifieke eisen ! De retour procedure was eenvoudig en binnen een week was ook het geld weer terug op mijn rekening. Uiteraard zijn de retour kosten voor mij aangezien het niet ging om een defect of zo. Kortom een bedrijf dat net zoveel aandacht geeft aan leveren maar ook dit doet met retouren. Topklasse !!
    Wanneer Xolt dit nivo handhaaft zie ik alleen maar groei en ik ben vanaf nu een positief onderdeel van het netwerk !!

• Ritchy

Scherpe prijs
    Top SERVICE
    Vriendelijke medewerker

• Martijn
    Review voor Xolt

Snelle levering en uitstekende service!

• esther Koelewijn
    Review voor Xolt

goede levering, snelle reactie vanuit de Klantenservice.

• Anoniem
    Review voor Xolt

De bestelling is vlot en naar wens verlopen. TOP

• Dennis
    Review voor Xolt

Omruilen was geen probleem!

• Gerda Toonen
    Review voor Xolt

Had het product wat ik had besteld erg snel in huis. En tegen een scherpe prijs

• Erik
    Review voor Xolt

Ik ben zeer tevreden over Xolt. Ik heb een goed product ontvangen voor een lage prijs met een snelle levertijd. Ook kon ik na mijn pakket goed volgen. Hierdoor ben ik zeker van plan vaker een aankoop te doen bij Xolt.

• Willems

Snel en netjes geleverd.

• Jacob Agri
    Review voor Xolt

Goede service en snelle levering.

• Dennis
    Review voor Xolt

Zeer snel geleverd. Makkelijke betalingsmogelijkheden. Top!

• C. Droppers
    Review voor Xolt

Goed, het produkt werd keurig verpakt in goede staat afgeleverd en de levering was goed te volgen via de gemailde link. Helaas was de levertijd langer dan de indicatie op de website en werd er niet actief gecommuniceerd dat Xolt het product eerst zelf nog moest bestellen. Aangezien het een verjaardagskado betrof werd het hierdoor nog even spannend of het op tijd zou zijn.

• Lisa driessen
    Review voor Xolt

Super goed was het de volgende dag in huis top

• Selina

Snelle service!