YBBRAND
YBBRAND is geverifieerd door WebwinkelKeur en mag met trots het WebwinkelKeurmerk dragen. Wij staan bekend om batik producten wat ons uniek maakt binnen Nederland. Wij behoren tot een van de unieke batik webshops in Nederland. Bezoek onze webshop en geniet van het winkelen bij uw nummer één batik specialist.
De zekerheden van https://www.ybbrand.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

YBBRAND staat bekend om batik lifestyle producten wat ons uniek maakt binnen Nederland.
Wij gebruiken de klassieke batik motieven parang en kawung, omdat dit de oudste en meest bekende motieven zijn.
Alle producten zijn authentiek en handgemaakt.

Batik heeft een exotische uitstraling en een lange geschiedenis.
Dit is waarom batik zo uniek is en daar ligt onze focus op, batik nog unieker maken.
In de webshop zijn verschillende batik producten beschikbaar wat continu wordt uitgebreid.
Geniet van het winkelen bij de stijlvolle nummer één batik webshop.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016