YellowStars
YellowStars heeft een uitgebreid aanbod van rugzakken, gadgets en multimedia accessoires. We richten ons op nieuwe merken, producten met een origineel design en van hoogwaardige kwaliteit.

Lidmaatschap per 16-04-2020 stopgezet

9,0
Filter 89 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Veerle Hoogstraten
    Geverifieerde klant van YellowStars

Super mooi hoes voor de tablet!

• Osman Coskunsu
    Geverifieerde klant van YellowStars

Verkeerde product gekregen, vervolgens gebeld en opgelost door opnieuw het juiste product op te sturen. Tot mijn verassing weer een verkeerd product... kost me te veel tijd en moeite om elke keer de verkeerde product terug op te sturen en wachten op het juiste product. Ik doe vaak aan online shoppen maar nog nooit zo iets meegemaakt.

Antwoord van YellowStars

Beste Osman,

Graag horen we nog of je tevreden bent met onze afhandeling van de klacht. We hebben vorige week de twee verkeerd geleverd artikelen door DHL laten ophalen en het juiste artikel alsnog geleverd.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen we het graag.

Vriendelijke groet en een fijne dag,
    Team YellowStars

• Barbara ter Horst
    Geverifieerde klant van YellowStars

Super service! Super prijs! Snel! En super snelle reactie op vragen! Toppie!

• Astrid Hoetjer
    Geverifieerde klant van YellowStars

Tevreden. Zaterdag besteld dinsdag in huis. Netjes geleverd.

• Annelies Ansems
    Review voor YellowStars

hele goede service!! ben er erg tevreden over. Ze lossen problemen die je hebt meteen op.

Antwoord van YellowStars

Hi Annelies,

Vervelend om te horen dat er een mankement is met je TruBlue tas.

We lossen dit natuurlijk graag voor je op. Als je het goed vindt sturen we vandaag gelijk een nieuw setje leren riempjes op zodat je die kan vervangen.

We horen graag van je.

Vriendelijke groet en een fijne dag,
    Team YellowStars

• Maike
    Review voor YellowStars

super fijne tas past veel in. hij draagt fijn. het einge jammer is dat je geen appart vak hebt voor eten en drinken, maar verder op alle vlakken geweldig! ik heb een vrij grote laptop past er perfect in!

• F. van der Pol
    Review voor YellowStars

Een mooie tas. Ziet er goed uit en de levering was ook snel. Ik kon de extra banden niet vinden en de klantenservice reageerde super snel. Top!

• M
    Review voor YellowStars

Snelle levering, netjes verpakt, heel erg tevreden!

• Eke Spaander
    Review voor YellowStars

Snel geleverd. Kwaliteit moet nog beoordeeld worden want het is een kado en moet nog gegeven worden.

• Heidi Wiechers
    Review voor YellowStars

Product (ondanks feestdagen) snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen. Vind de optie van achteraf betalen zelf erg plezierig.

• Seth Van Obbergen
    Review voor YellowStars

Levering was langer dan verwacht (niet mee beoordeeld, door de feestdrukte was dit begrijpbaar), heb het product nog niet zo lang dus om het uitstekend te noemen moet ik de duurzaamheid ervan nog ondervinden. Voor de rest zeer tevreden, voldoet aan hetgene dat ik nodig heb in een rugzak en bij een andere rugzak niet vindt (pc past hier wel in, is licht, comfortabel).

• greet leemans
    Review voor YellowStars

Artikel gekocht, maar ontvanger was er niet tevreden mee, dus retour gezonden. Snelle, correcte en uitermate vriendelijke afhandeling door YellowStars! Een pluim!

• Geoffrey Hibbs
    Review voor YellowStars

Alles wat ik besteld had kwam snel binnen

• CHRIS SIEBENS
    Review voor YellowStars

Bestelling en levering is vlot verlopen. Dus tevreden.

• kelly van ingen
    Review voor YellowStars

Heel tevreden. Volgende dag in huis en bij vragen snel antwoord. Al vaker besteld en zeker niet de laatste keer!

• Veerle Beeckman

+ gemakkelijke betaling
    + juist product geleverd
    + snel geleverd

- track and trace gaf niet de accurate informatie

• Stefanie Deblaere
    Review voor YellowStars

Heel tevreden. Powerbank werd niet meegeleverd, maar na telefoontje was het een werkdag later al in orde. Goede service!

• Bianca Baremans
    Review voor YellowStars

Goede service prima prijs-kwaliteit verhouding

• Anouk van Dijk

Netjes op tijd geleverd

• H.M.
    Review voor YellowStars

Heel tevreden. Het product heb ik heel snel thuis opgestuurd gekregen. Het product kwam in goede staat aan en het is precies zo zoals het op de site is beschreven.