Yes Fabrics
YES Fabrics verkoopt in onze webshop hoge kwaliteit stoffen voor scherpe prijzen. Of u nou op zoek bent naar katoen, viscose, polyester of satijn: u vindt het bij ons allemaal. Bekijk hier onze complete collectie. Wij voegen zeer regelmatig nieuwe stoffen toe aan onze site, dus controleer regelmatig onze pagina’s! Alle stoffen die op onze site weergegeven worden, hebben wij op voorraad, dus u hoeft nooit lang te wachten tot uw stoffen in huis zijn. Als u op werkdagen voor 15.00uur besteld, versturen wij uw pakket dezelfde dag nog. Indien u vragen heeft over onze stoffen of leveringsvoorwaarden, neem dan gerust contact met ons op.
De zekerheden van http://www.yesfabrics.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017