You Mobile

Wij zijn een webshop gespecialiseerd in de verkoop van: nieuwe telefoontoestellen, Refurbished telefoons en verschillende telefoonaccessoires. Omdat wij een eigen productielijn hebben van verschillende accessoires kunnen wij onze producten stukken goedkoper aanbieden dan verschillende bedrijven. Onze eigen producten worden door ons zelf ontworpen en getest voor maximale kwaliteit. Naast eigen merkhoesjes hebben wij ook een ruim assortiment verschillende merkhoesjes, voor een zeer scherpe prijs. Wij streven 100% klanttevredenheid na proberen een zo hoog mogelijk Serviceniveau te behalen
8,7
1.447 klantbeoordelingen

• Hendrik Fongers
    Geverifieerde klant van You Mobile

Prima service en snel geleverd.

• Ruud Warren
    Geverifieerde klant van You Mobile

De bestelling wordt gewoon niet geleverd, ook niet na contact met You Mobile. Zeer slechte zaak dus. Geen zaken mee doen met die firma!

• Hoe beoordeel je You Mobile?

• Eric Harders
    Geverifieerde klant van You Mobile

Goede service en goed product

• ferhat turk
    Geverifieerde klant van You Mobile

12 dagen geleden bestelling is geplaats, nog niets ontvangen, op emails wordt ook gereageerd, ik koop nooit meer iets van deze webwinkel

• Rob
    Geverifieerde klant van You Mobile

Op de website werd mijn bestelde product vernoemd als APPLE merk product, ik kreeg een Chinese namaak, waarvan de verpakking ook nog eens duidelijk meermalen opengemaakt zijn en slecht met een plakbandje weer gesloten te zijn. Hiernaast had ik een Smart COVER besteld en ik kreeg een Smart CASE. Het valt dan wel weer mee dat gratis retourneren kan, maar ik vind dat het ECHT NIET kan om een echt merk te adverteren en Chinese namaak te sturen.

Antwoord van You Mobile

Best Rob, onze excuses hiervoor. Het is niet de bedoeling om een Chinese namaak te verkopen. Het is voor Apple iPad product bedoelt. Door dat het Apple als naam gebruikt wordt, is niet de bedoeling dat we meteen een Namaak verkopen. Het is onze fout en volledige onze excuses hiervoor. We hebben het aangepast. We zijn zeer voorzichtig om geen Namaak te verkopen op de naam van Apple.

• L.H.
    Review voor You Mobile

Website geeft aan “voor 17h besteld, morgen in huis”. Nu na 5 dagen is status bestelling nog steeds “in behandeling”. Op vragen via contact form wordt niet gereageerd.

Antwoord van You Mobile

Best L.H, onze excuses hiervoor dat het bestelling lang heeft geduurd, door een fout in onze systeem is het helemaal verkeerd gegaan. Onze service is zeer belangrijk om goed en optijd te versturen.

• Ed Visser
    Geverifieerde klant van You Mobile

Lange wachttijd op levering en dan komt het eindelijk binnen , je Samsung autolader met USB - USB C kabel.
    Vol verwachting uitpakken en dan .... zit er een USB - USB micro kabel bij :-(
    Tja wat moet je dan nog van deze webwinkel verwachten !
    Bij een andere winkel maar de juiste kabel bestellen ( is goedkoper dan terug sturen )

• heidi
    Review voor You Mobile

Zeer goed geinformeerd over repareren of nieuwe telefoon aanschaffen. Helpen direct en snel, klantvriendelijk. Goede prijzen. Ik kom er zeker terug. Aanrader!

• Serdar Ceyhan
    Geverifieerde klant van You Mobile

Mooie prijzen goede service en snelle verzending en goede kwaliteit

• J.G.M. Janssens-Batist
    Geverifieerde klant van You Mobile

Had al gauw mijn bestelling thuis. Hartelijk dank.