Young & Free Jewelry

Young & Free Jewelry

Bij Young & Free Jewelry shop je prachtige sieraden voor heren & dames. We werken samen met verschillende lokale goudsmeden die sieraden maken in een materiaal van 14 karaat geel goud, wit goud en rood goud. Daarnaast bieden we ook handgemaakte sieraden van 925 sterling zilver aan. Deze materialen worden vervolgens gecombineerd met prachtige edelstenen zoals: diamant, robijn, parel, topaas, smaragd en nog veel meer edelstenen. Onze handgemaakte collectie kan helemaal aangepast worden naar jouw wensen en je kan bij ons ook je eigen sieraad laten ontwerpen.
Verder stellen wij ook nog sieraden collecties samen met sieraden uit verschillende landen.

Young & Free Jewelry is ontstaan vanuit het verlangen om een positieve bijdrage te leveren aan de samenleving. Wij zetten iets neer dat daadwerkelijk impact maakt. Vandaar ook de naam Young & Free. Het is een gevoel, een mindset die we over willen brengen, waarin we je stimuleren om je dromen achter na te gaan. Dit doen we door gemiddeld 5% van elk verkocht sieraad te gebruiken om te investeren in dromen en doelen. Op het moment dat je een sieraad bij ons bestelt, heb je niet alleen een te gek nieuw sieraad, maar draag je ook bij een mooiere samenleving. Jij zorgt er voor dat dromen werkelijkheid worden & misschien wel je eigen droom!
  • Anneke
    Geverifieerde klant van Young & Free Jewelry

Mooie ring en helemaal naar mijn verwachting. Keurig op tijd geleverd zoals aangegeven. Heel blij mee! Aanrader!

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Anneke, bedankt voor deze leuke review! 🤍 We vinden het fijn om te lezen dat onze service naar wens is geweest. Liefs, Team Young & Free

• Marian Hoogebeen
    Geverifieerde klant van Young & Free Jewelry

Volledig naar tevredenheid geleverd, zeer tevreden en ik heb een prachtige ring die met liefde is gemaakt!

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Marian, bedankt dat je tijd hebt genomen om deze leuke review te schrijven! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Liefs, Team Young & Free

• Hoe beoordeel je Young & Free Jewelry?

• Jess
    Review voor Young & Free Jewelry

Leverd wat beloofd wordt, snel antwoord, geweldige service

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Jess, bedankt voor deze leuke review! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Liefs, Team Young & Free

• Marjoleine Hammacher
    Geverifieerde klant van Young & Free Jewelry

Snel en goed geregeld én mooi verpakt.

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Marjoleine, bedankt voor deze leuke review! We zijn blij om te horen dat je helemaal tevreden bent. Liefs, Team Young & Free

• dries janssen

Zeer vriendelijke mensen

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Dries, bedankt voor deze leuke review! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Liefs, Team Young & Free

• Sjoerd van Houwelingen
    Geverifieerde klant van Young & Free Jewelry

Ik ben zeer tevreden over de producten die ik heb besteld bij jullie! Mooie sieraden van hoge kwaliteit met snelle levering en vriendelijke service!

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Sjoerd, bedankt voor de super leuke review die je gegeven hebt! Fijn om te horen dat alles naar wens is.
    Liefs, Team Young & Free

• Annemarie
    Review voor Young & Free Jewelry

Prachtige zilveren herenarmband gekocht, Yentl van Young&Free Jewelry dacht super mee over evt graveren. De armband werd erg snel prachtig gegraveerd en de ontvanger is ontzettend blij. Super service, erg mooie armband en het bedrijf heeft een waardevolle visie!

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Annemarie, bedankt voor deze super leuke review en dat we deze unieke armband mochten maken! We zijn erg blij om te horen dat alles naar wens is en dat je onze visie waardevol vindt. Liefs, Team Young & Free

• Lola & Marley
    Review voor Young & Free Jewelry

De mooiste trouwenringen gezamenlijk met mijn geliefde mogen maken! Wat een top samenwerking met de eigenaars! Het was een mooie en liefdevolle ervaring om op deze manier de trouwringen te mogen maken.

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Lola & Marley, super lief dat jullie de tijd hebben genomen om deze leuke review te schrijven! We zijn dankbaar dat we onderdeel mochten zijn van jullie mooie bruiloft. Heel veel liefde en geluk toegewenst! Liefs, Team Young & Free

• Pepijn Kuyper
    Review voor Young & Free Jewelry

Vriendelijke eigenaren die met veel passie en persoonlijke aandacht ervoor zorgen dat de klant tevreden is. Zelf gouden oorbellen besteld als cadeau en ze hebben er een tevreden klant bij.

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Pepijn, super bedankt voor je leuke review! We zijn blij om te horen dat je helemaal tevreden bent. Liefs, Team Young & Free

• Mieke Lageschaar
    Geverifieerde klant van Young & Free Jewelry

Snelle verzending en mooi product!

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Mieke, bedankt voor je leuke review! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Liefs Team Young & Free

• LT Korving
    Geverifieerde klant van Young & Free Jewelry

Echt een mooie ring, ik had dat niet verwacht.
    Een aanrader voor Mannen.

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve LT, super bedankt voor deze leuke review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Liefs, Team Young & Free

• Ella de Jonge
    Geverifieerde klant van Young & Free Jewelry

Goede service en mooi product, ook leuke presentjes naast de aankoop

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Ella, bedankt voor deze leuke review! Super om te horen dat alles naar wens is. 🖤

• Loezie
    Review voor Young & Free Jewelry

Prachtige kwaliteite sieraden ik ben er superblij mee met mijn aankoop snelle levering

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Loezie, bedankt voor je leuke review! We zijn super blij om te horen dat alles naar wens is 🖤

• Mirjam
    Review voor Young & Free Jewelry

Echt fantastisch service, persoonlijk kaartje bij de mooie sieraden!

Antwoord van Young & Free Jewelry

Lieve Mirjam, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze leuke review te schrijven! We zijn super blij om te horen dat alles naar wens is 🖤