Youngsports
Een webshop dat onbekende, jonge en dus nog vrij nieuwe sporten en spellen in Nederland gaat aanbieden. Wij willen deze sporten en spellen bekender maken en meer sport mogelijkheden aan kinderen en volwassen aanbieden. Door deze nieuwe spellen gaan kinderen op een leukere manier meer bewegen en krijgen ze plezier in sport en spel.

Lidmaatschap per 26-08-2017 stopgezet

9,3

• Marielle Dogterom
    Review voor Youngsports

Snelle en correcte afhandeling.

• Jelte Visser
    Review voor Youngsports

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling! Dat is fijn zaken doen!

• Tom Corstjens
    Review voor Youngsports

Zeer tevreden! Erg leuk en persoonlijk bedrijf en dito service

• Patrick Van Kooten
    Review voor Youngsports

Hee ergl tevreden! Snelle service goeie afhandeling niks te klagen!

• Annabel
    Review voor Youngsports

Perfecte afhandeling van de bestelling, de dag erna in huis, zeer fijn product. Top!

• Jhon Doe
    Review voor Youngsports

Wat goed bij het bedrijf is dat je snel een reactie krijgt en je vragen kan stellen. maar als ik opwoensdag ochtend vraag of mijn pakket er zaterdag kan zijn, want ik had het dan nodig en er wordt gezegt bestell voor 18:00 en het is er vrijdag dan verwacht ik het vrijdag of zaterdag maar niet maandag pas! vandaar de onvoldoende.
    het paket zelf kwam in goede staat aan en er was een track en trace. dus dat is allemaal goed.

Antwoord van Youngsports

Beste Jhon,

Allereerst bedankt voor je beoordeling over ons. Het pakket is op vrijdag verzonden en zou als het allemaal goed gaat, zaterdag in huis moeten zijn. Helaas is het bij PostNL niet helemaal gegaan zoals het zou moeten gaan. Dat vinden wij ook erg vervelend, zeker als je het pakketje pas mandag in huis kreeg. In jouw mailbox zit een goedmakertje!

Youngsports
    Jan

• RG

Super snel!

• Ton van Giessen
    Review voor Youngsports

Heel tevreden over mijn ervaring met Youngsports. Heb met persoonlijk contact mijn product gevonden. Was binnen een week al af te halen op de route van mijn werk naar huis!

• Joep
    Review voor Youngsports

Prima service. Werd zelfs aan huis geleverd!

• Matthieu van der Brugge
    Review voor Youngsports

Heel tevreden, goede kwaliteit en goede service!

• Rob Janssen
    Review voor Youngsports

Overzichtelijke website, bestelproces eenvoudig, snelle levering. Complimenten!!