Your PC Store B.V.

Lidmaatschap per 03-04-2015 stopgezet

8,5

• Robbie
    Review voor Your PC Store B.V.

PC voor mijn zoon samengesteld, samen met de medewerkers. Daar mijn zoon zelf meebetaalde moest er op de centjes gelet worden. Dit is ook gebeurt, top gewoon. Ook voor mezelf onderdelen gekocht om een goedkoop pc-tje in mekaar te schroeven. Ook daarbij weer de juiste service en adviezen. Als ze iets niet op voorraad hebben (ondanks website status) doen ze wel hun best om het zsm in huis te hebben. Kan niets anders zeggen dan helemaal top. SERVICE BEYOND DUTY.

Ga zo door jongens.

• FiraashG
    Review voor Your PC Store B.V.

Ik heb een huiskamer PC gekocht bij yourpcstore. Voor weinig geld in elkaar gezet en ook nog is een topservice erbij! Ik ben hartstikke blij met mijn PC en koop voortaan mijn spullen hier!

• Ruud
    Review voor Your PC Store B.V.

Mijn 3 jaar oude Medion PC met I5 was defect. Na checkup van de medewerker bleek het motherboard defect te zijn.
    Deze is vervangen door een MSI H61M. Daarnaast heb ik gevraagd of ze de PC wilde upgraden met een SSD. De machine is
    nu een stuk sneller. Perfect werk van deze mannen.

• Ezra
    Review voor Your PC Store B.V.

Een aantal maanden geleden een HTPC laten bouwen door Your PC Store: er werd met mij meegedacht en hardware laten aanpassen was geen probleem. Kortom, ik kon echt mijn HTPC in elkaar laten zetten.

Dit was mijn 2de bestelling bij deze shop, ik ben er gewoon weer blij mee!

• Jan
    Review voor Your PC Store B.V.

Fijn bedrijf met een persoonlijke benadering. Overzichtelijke web site, fijne afhaallocatie. Alles is snel en zonder problemen geleverd tegen aantrekkelijke prijzen. Vragen werden, vriendelijk, snel en adequaat beantwoord.

• Niels

Gewoon een nep bedrijf!
    Neemt nooit een telefoon op, geeft geen antwoord op emails, ben er helemaal klaar mee!
    Ik wil mijn geld terug!
    Nog nooit problemen gehad met dingen bestellen op webwinkels totdat ik deze ben tegengekomen waar ik totaal niet tevreden over ben!
    Het is gewoon oplichting!

• C Gorter

Hallo,
    Ik kan niet anders zeggen dat ik erg te spreken ben over dit bedrijf.Ik was op zoek naar een geode desktop die niet al te groot was maar moest vooral snel zijn.Ze hebben me goed advies gegeven en hebben een desktop samengesteld aan mijn wensen. We hebben de desktop nu een maand in bezit en hij is supersnel en stil .Ik kan iedereen ook adviseren om er een ssd schijf in te zetten. En bij your pc store een computer te kopen.

• Marijke
    Review voor Your PC Store B.V.

Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan voor het bouwen van een Pc en had wat problemen met voorraadbeheer. In principe kan men beter voorraad leverancier hernoemen naar backorder leverancier. Ondanks backorder is het geheel compleet bezorgd binnen 3 dagen. Ik zal mijn bestellingen zeker weer doen bij Yourpc.

• Henk
    Review voor Your PC Store B.V.

NUC Besteld bij dit bedrijf Zeer Scherpe prijs! Echter bleef de status ongewijzigd in "Payment Accepted". Na 2 dagen gebeld met de firma. Toen bleek dat het artikel niet op voorraad was. Vreemd, want de website gaf aan dat dit wél het geval was. Ook de verzendkosten waren hoger dan de website aangaf. Onder de 5 kilo zou op ¤6.95 komen. Er werd echter ¤9.95 gerekend, terwijl het artikel slechts 1.5 KG woog.

• A.van Leeuwen

Ik heb afgelopen week een PC INTEL I5-2310 bij deze firma
    gekocht.
    Ik moet zeggen ze zijn vlot met het versturen, binnen 24 uur.
    Toen ik hem had aangesloten draaide hij als zonnetje. Ik heb
    wat problemen gehad met het installeren van een programma,
    de PC store gebeld, je kan ze ook s'avonds bereiken en ze
    hebben mij keurig er doorheen geloodst. Dit bedrijf heeft een
    GOEDE service en betrouwbaar.

• Ezra
    Review voor Your PC Store B.V.

snelle prima service voor een scherpe prijs.
    niks te klagen, denk dat ik mijn volgende bestelling voor een complete systeem weer hier plaats.

• Wolter Huizenga
    Review voor Your PC Store B.V.

Recent een pc aangeschaft bij Your PC Store B.V.. Ik ben bij elke stap van het plaatsen van de bestelling tot de levering van de computer op de hoogte gehouden. Zeer tevreden over de gang van zaken.

• Geert
    Review voor Your PC Store B.V.

Aantal artikelen besteld die op voorraad waren, direct een mailtje
    dat één of meerdere artikelen niet voorradig zijn. Vreemd, op de
    website is steeds alles voorradig. Ben benieuwd wanneer ze
    kunnen leveren, vooralsnog 3 sterren gegeven (neutraal).