Kersengaard 37
3206NL Spijkenisse

Amelie beoordeelde op 2019-08-07

Zó leuk om zelf een pakket samen te stellen voor je "honden nichtjes"! T(wee nieuwe honden bij mijn zus). Het aanbod is divers, verzending is snel en het wordt erg leuk verpakt! Aanrader!

Margo Koks beoordeelde op 2019-05-25

Wat een super leuk puppypakket kregen wij bij het ophalen van onze pup maar zelfs onze andere hond vindt de speeltjes geweldig en de snoepjes lekker.

Jill Geens beoordeelde op 2019-05-20

Het contact met het bedrijf verliep heel vlot. Mijn vragen werden meteen beantwoord. En ook het product op zich was heel goed.

Marlous Vredenbregt beoordeelde op 2019-05-11

Leuke selectie aan spullen, je kan zelf een box samenstellen of kant en klaar bestellen.
Je weet meteen of spulletjes op voorraad zijn.
Mail wordt snel beantwoord
Pakket wordt de volgende dag al bezorgd indien mogelijk.
Ik ben fan!

jane beoordeelde op 2019-05-07

Top, snelle levering, pakket was wéér geweldig!!

Monique Nederlof beoordeelde op 2019-04-30

Snel geleverd,leuken puppy spullen ,een zeer welkom cadeautje .

Debby Rikkert beoordeelde op 2019-03-06

Snelle levering en mooi samengesteld pakket, dit was een verassing voor de deur van vrienden die twee pups hadden opgehaald. Prijs ietwat aan de hoge kant.

Lianne Van selm beoordeelde op 2019-03-02

Snelle levering, het puppepakket is helemaal top

Katja van der Meer beoordeelde op 2019-02-14

een mooi cadeautje voor een hond..

Brigitte Bonne beoordeelde op 2019-02-10

Heel erg tevreden zal zeker nog eens op deze side terug komen besteld en gelijk verzonden met nog een consumptie voor pups erbij erg mooi verpakt zeer tevreden geef een 10 Brigit

Maayke maas-cooymans beoordeelde op 2019-01-17

helemaal tevreden, gedaan wat is beloofd en het was een prachtig packet.

Denyse Vanhingel beoordeelde op 2018-12-15

Super service. Ik mailde een vraag en kreeg snel antwoord. Zelfs bij de 2e, 3e,4e en 5e mail was de service uitstekend.
Heel snel verstuurd.
En mooie producten.

Ik heb alleen maar lof voor deze winkel

jane beoordeelde op 2018-12-04

Ik had de puppy pakketten besteld voor de nieuwe puppen baasjes, echt zooooo super!! Nieuwe baasjes waren er erg blij mee zag er super uit en ontzettend leuk gevuld! Volgende nestje bestel ik op zeker weer :-)

Lenneke Hohenhorst beoordeelde op 2018-12-03

Leuk om zelf samen te stellen.

Heidi Weideman beoordeelde op 2018-12-02

Armetierig pakketje voor veel te veel geld. Ik voelde mij zwaar bedonderd

Emile Zilvertand beoordeelde op 2018-08-12

Snelle en zeer goede levering van de producten, heel netjes, zorgvuldig en degelijk verpakt

Reactie van Your Precious Gift:
We wilde je vriendelijk bedanken dat je de tijd en moeite hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Wat ontzettend fijn om te lezen dat het in goede orde is ontvangen.

Nathalie van de laar beoordeelde op 2018-08-05

snel giftbox voor mijn hondje en hondje kreeg ook nog snoepjes heel mooie doos

Reactie van Your Precious Gift:
Wat ontzettend fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Dit wordt enorm gewaardeerd, en daarvoor wilde we je hartelijk bedanken.

Christa Bink beoordeelde op 2018-08-04

Echt supergoede service. Snelle levering.
Echt een aanrader!!!

Reactie van Your Precious Gift:
Wat ontzettend leuk dat u de tijd en moeite heeft genomen om onze webshop te beoordelen. Dit wordt zeer gewaardeerd.

Natascha Fens beoordeelde op 2018-07-17

de buren hebben in de vakantie onze katten verwend,en nu hebben wij de katten van de buren verwend met een verrassingspakket van your precious gift en de katten waren er blij mee.

Quincy Westerhout beoordeelde op 2018-07-14

Erg tevreden, snel geleverd. Leuk concept, alleen is het handig als de verassingsbox in een verzenddoos zit. Nu maakte ik de verzenddoos open en ook gelijk het cadeau.. maar verder top!

Reactie van Your Precious Gift:
Vriendelijk bedankt dat u de tijd en de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Uw feedback stellen we zeer op prijs, en gaan we hier zeker naar kijken. We zijn blij dat het voor de rest in goede orde is ontvangen.