Yuconn - Connect to proceed

Yuconn - Connect to proceed

Yuconn is ontstaan vanuit de overtuiging dat technologie jou kan helpen om je leefomgeving gezonder en comfortabeler te maken. Yuconn staat voor “you connect”, want alles staat met elkaar in verbinding. Bewustwording over de invloed van de omgeving, want het leven is te mooi en te kostbaar om dit niet te doen. We zien dit als iets wat breder is dan luchtkwaliteit en goede nachtrust alleen. We houden continue de laatste relevante onderzoeken in de gaten, om de inzichten te gebruiken voor de doorontwikkeling van onze uitsluitend duurzame producten. In de toekomst gaan we nog meer informatie delen, zodat wij jouw partner zijn voor het in contact zijn én blijven met jouw omgeving.
8,7

• Frans
    Geverifieerde klant van Yuconn - Connect to proceed

Snelle reactie op mijn vragen, snel verzonden, al bleek zoals wel vaker, PostNL aan die snelheid niet mee te werken. Tot nu toe voldoet product aan mijn verwachtingen en ziet er fraai uit.

• cees J
    Geverifieerde klant van Yuconn - Connect to proceed

Bestelde hygrometer voldoet aan de eisen die ik wilde. Bestellen en levering gingen vlot . ik ben voor 100% tevreden.

• Hoe beoordeel je Yuconn - Connect to proceed?

• Eric Hagenaars
    Geverifieerde klant van Yuconn - Connect to proceed

Snelle levering en een mooi product.

• E.J. Vonk
    Geverifieerde klant van Yuconn - Connect to proceed

Prima weerstation. Alleen jammer dat je de taal niet kan veranderen en dat de neerslag niet in sneeuw wordt aangegeven bij temperaturen onder nul. Voor de rest perfect.

Beste Meneer Vonk,
    Fijn dat u tevreden bent, het weerstation zal niet automatisch veranderen in sneeuw als de temperatuur onder nul is. Deze voorspelling en verandering gaat aan de hand van de luchtdruk.

• Onno Hess
    Geverifieerde klant van Yuconn - Connect to proceed

Apparaat werkt niet goed. De CO2 waarde is constant boven de 3000 ppm, zelfs na test in de buitenlucht waar de waarde ongeveer 400 ppm moet zijn. Mail gestuurd naar Yuconn voor vervanging van het apparaat maar daarop geen antwoord. Waardeloos dus.

Antwoord van Yuconn - Connect to proceed

Erg jammer dat deze niet goed werkte. Als het goed is heeft u inmiddels een nieuwe ontvangen en hebben we dit opgelost. U heeft ons vrijdag een e-mail gestuurd en maandag hebben wij u verder geholpen. Het weekend viel hier ongelukkig tussen.

• van de Hulsbeek

super snelle service

Antwoord van Yuconn - Connect to proceed

Dank u voor uw review en blij te horen dat u tevreden bent :)

Team Yuconn