ZIX Art
ZIX Art is een fysieke winkel in het hartje van Roermond waar we ons al ruim 10 jaar specialiseren in wanddecoraties. Olieverf schilderijen, spiegellijsten, metal art, panelen, olieverf inlijstingen, je vind het allemaal bij ons! En niet alleen in onze winkel in het centrum van Roermond maar ook online. Door onze ruime ervaring en uitgebreide collectie komen mensen van Nederland, Duitsland en Belgiƫ al jaren bij ons voor advies en aankoop. Ieder schilderij is anders, en iedere smaak ook, vandaar dat wij er ook altijd naar streven om iedereen individueel van advies te voorzien zodat het schilderij nog voor jaren mooi staat in jou interieur.
De zekerheden van https://www.zixart.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019