ZIX Art
ZIX Art is een fysieke winkel in het hartje van Roermond waar we ons al ruim 15 jaar specialiseren in wanddecoraties. Door onze ruime ervaring en uitgebreide collectie komen mensen van Nederland, Duitsland en België al jaren bij ons voor advies en aankoop. Wij zijn niet alleen de klant vriendelijkste art shop, maar hebben ook de leukste collectie die er te vinden is. Op onze webshop zijn ruim 700 unieke wanddecoraties verkrijgbaar in vele verschillende stijlen.
Wanddecoraties Wallart interieur
De zekerheden van https://www.zixart.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Op onze webshop zijn ruim 700 unieke wanddecoraties verkrijgbaar in vele verschillende stijlen. We geven via onze webwinkel gratis advies voor de juiste wanddecoratie in jou interieur. Wil je een keertje gezellig langskomen in onze winkel in Roermond, dan kun je hieronder alvast een indruk opdoen hoe het eruit ziet. Maar we zien je natuurlijk ook heel graag hier op onze website, waar onze service net zo hoog is als in onze winkel.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019