ZIX Art
ZIX Art is een fysieke winkel in het hartje van Roermond waar we ons al ruim 10 jaar specialiseren in wanddecoraties. Olieverf schilderijen, spiegellijsten, metal art, panelen, olieverf inlijstingen, je vind het allemaal bij ons! En niet alleen in onze winkel in het centrum van Roermond maar ook online. Door onze ruime ervaring en uitgebreide collectie komen mensen van Nederland, Duitsland en België al jaren bij ons voor advies en aankoop. Ieder schilderij is anders, en iedere smaak ook, vandaar dat wij er ook altijd naar streven om iedereen individueel van advies te voorzien zodat het schilderij nog voor jaren mooi staat in jou interieur.
Filter 44 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• Peter van Duin
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Houden zich aan de afspraak top

• Carla Van den Berg
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Mooie artikelen en gratis verzending

• Hoe beoordeel je ZIX Art?

• Peter Schramme
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Mooie producten en goede snelle levering

• Peggy Jacobs
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Goede service, goede kwaliteit duidelijke communicatie

• Willem van Rijssen
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Klantgerichte benadering. Ik ben op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

• Miriam Oosterbaan
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Goede prijs voor mooie spullen.

• Pascal van Leeuwen
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Keurig binnen de levertijd geleverd en er werd ook goed contact gehouden. Voor nps scores geef ik niet zo snel een hoog cijfer, maar deze is verdiend.

• Martijn Witsenboer
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Goede service!! Tijdens bestelling goed op de hoogte gehouden. Via whatsapp snel contact. Klantgericht.

• Karin Hansler
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Duidelijk en overzichtelijke website. Afspraken en levering goed en snel nagekomen

• Anita Bausch
    Geverifieerde klant van ZIX Art

Snelle levering en heel goed verpakt