Zatthu Jewelry

Zatthu Jewelry

Sieraden kunnen veel vertellen over je persoonlijkheid; een opvallende ketting staat voor gedurfd en kleine oorknopjes staan voor bescheidenheid. De keus voor je sieraden hangt dus vaak samen met je persoonlijkheid maar ook met het moment van de dag. In welke mood ben je en waar ga je naar toe?
Met dit in gedachten ontwerpt Zatthu Jewelry met veel passie en creativiteit uiteenlopende collecties waarin vrouwelijkheid en elegantie de boventoon voeren. Uitbundige oorbellen die opvallen, tijdloze eyecatching armbandjes, vrouwelijke kettingen met een moderne twist maar ook strakke en basic designs zoals ringen en de collectie fine jewelry.
De betekenis van Zatthu (~zattoe) vindt zijn oorsprong in oude geschriften en staat voor zowel sieraad als schoonheid!
Dit is tevens de filosofie van Zatthu geworden:
“Elke vrouw moet zich mooi voelen wanneer zij een sieraad van Zatthu draagt!”

Lidmaatschap per 17-11-2023 stopgezet

De zekerheden van https://www.zatthu.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hi! Mijn naam is Maureen Hemstede en ik ben eigenaar en ontwerper van Zatthu Jewelry. Alles wat je ziet in de shop is door mij met veel passie en liefde voor het vak gemaakt. Als klein meisje maakte ik al graag sieraden van allerlei materialen en die passie (of eerlijk gezegd, obsessie!) is nooit meer overgegaan. En sinds 5 jaar doe ik dit nu full-time.

Ik ben behoorlijk creatief en ik doe alles zelf; ontwerpen, fotograferen, op de website plaatsen, social media en natuurlijk het klantcontact!
De meeste complimenten die ik ontvang gaan over de mooie sieraden én de geweldige uitpakervaring! ;-)

Bekijk Manifest