Duinenburg 5
+31850653054

Bol.com 19 9,1

Ingrid Fritz beoordeelde op 2019-08-16

Fatima El Amrani beoordeelde op 2019-07-24

Snelle bezorging en hele mooie oorbellen!

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Fatima, voor de mooie beoordeling. En wat fijn dat je de oorbellen mooi vindt, ik hoop dat je veel complimenten zult krijgen :-)
Met vriendelijke groet, Maureen

Martina Mulder beoordeelde op 2019-07-17

Zeer tevreden! Bestelling was snel binnen en prachtig verzonden in geschenkverpakking met een attente persoonlijke boodschap!

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Martina, fijn dat je zo tevreden bent en dank je wel voor de mooie beoordeling :-) Veel plezier nog van de oorbellen! Hartelijke groet, Maureen

Lindy Hofland beoordeelde op 2019-07-08

Zeer snel geleverd, mooi ingepakt en een leuke handgeschreven kaartje erbij

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Lindy, hartelijk dank voor je mooie beoordeling, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Maureen

Anne Bouchier beoordeelde op 2019-06-27

Dankjewel Maureen voor de mooie oorbellen... wat een leuke service bied jij toch! De persoonlijke toets bij mijn bestelling doet me glimlachen...vergezeld van een leuk persoonlijk berichtje. Daar word je helemaal blij van! Warme groet, Anne

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Anne, hartelijk dank voor de complimenten, daar word ik weer blij van :-)
Nogmaals heel veel plezier van je prachtige oorbellen!
Met vriendelijke groet, Maureen

Liselot Hoornweg beoordeelde op 2019-06-25

Kim beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering, mooi ingepakt, persoonlijke attentie. Een pakje waar je blij wordt!!! De oorbellen zijn prachtig.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Kim, hartelijk dank voor je beoordeling en feedback. Fijn dat je de oorbellen prachtig vindt, dat zijn ze ook echt! ;-) Ik wens je veel complimenten!

ange klerx beoordeelde op 2019-04-22

snelle verzending en ontzettend leuk ingepakt

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Ange, voor de complimenten! Wij hopen dat jij ook veel complimenten mag krijgen met de oorbellen :-)

Carolin Kreschnak beoordeelde op 2019-03-25

Ann beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden met mijn kralenketting. Nog mooier dan op de foto! Attentvolle en zeer verzorgde verzending.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Ann, de ketting zal je vast prachtig staan! Nogmaals heel veel plezier ervan :-)

Kaatje beoordeelde op 2019-03-04

Ik ben super tevreden en blij met mijn bestelde oorbelletjes en de service van Zatthu. Ik had voordat ik bestelling plaatste ook nog een vraag die meteen beantwoord werd. Het verzenden en ontvangen is ook prima verlopen. Een leuke extra is de leuke verpakking met kleine attentie. Ik zou het zo ook aan een vriendin als cadeau rechtstreeks laten versturen. Helemaal tevreden!

Reactie van Zatthu Jewelry:
Hi Kaatje, dank je wel voor je mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent met onze service en nogmaals veel plezier van je oorbellen. We hopen je gauw weer te "zien" in onze webshop :-)

Hartelijke groet,
Maureen van Zatthu

A. Druijff beoordeelde op 2018-12-27

Mooi product, snel in huis en verpakt in een leuke verpakking!

M. Menzo beoordeelde op 2018-12-26

Janette Stuurman-Marring beoordeelde op 2018-12-21

Ontzettend leuk om op deze wijze een pakje te ontvangen. Volledig in kerstsfeer. Top. Blij verrast. Hartelijke groet en goede dagen en zaken toegewenst. Janette

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel voor deze mooie beoordeling Janette :-) En wat fijn dat we je blij hebben kunnen maken. Jij ook fijne feestdagen!

Liane beoordeelde op 2018-12-19

Duidelijke website, goede beschrijving. Snelle levering, en zo mooi ingepakt, echt een verrassing.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Liane, dank voor de mooie beoordeling. Fijne feestdagen!

Anna Koot beoordeelde op 2018-12-08

Maureen Hermeling beoordeelde op 2018-12-02

Geweldige producten én service!

Reactie van Zatthu Jewelry:
Dank je wel Maureen, fijn dat je zo tevreden bent!

Ewouda Brouwer beoordeelde op 2018-11-29

Marijke beoordeelde op 2018-11-21

Zo blij, bedankt voor de extra service.

Reactie van Zatthu Jewelry:
Beste Marijke, dank voor de mooie beoordeling :-) Fijn dat we jou konden helpen!

renate beverdam beoordeelde op 2018-11-21