Zatthu Jewelry

Zatthu Jewelry

Sieraden kunnen veel vertellen over je persoonlijkheid; een opvallende ketting staat voor gedurfd en kleine oorknopjes staan voor bescheidenheid. De keus voor je sieraden hangt dus vaak samen met je persoonlijkheid maar ook met het moment van de dag. In welke mood ben je en waar ga je naar toe?
Met dit in gedachten ontwerpt Zatthu Jewelry met veel passie en creativiteit uiteenlopende collecties waarin vrouwelijkheid en elegantie de boventoon voeren. Uitbundige oorbellen die opvallen, tijdloze eyecatching armbandjes, vrouwelijke kettingen met een moderne twist maar ook strakke en basic designs zoals ringen en de collectie fine jewelry.
De betekenis van Zatthu (~zattoe) vindt zijn oorsprong in oude geschriften en staat voor zowel sieraad als schoonheid!
Dit is tevens de filosofie van Zatthu geworden:
“Elke vrouw moet zich mooi voelen wanneer zij een sieraad van Zatthu draagt!”
In eigen atelier ontworpen en vervaardigde sieraden
Filter 149 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 106 met beschrijving

• Julia
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Het kwam binnen als een cadeautje, super mooi verpakt. Wat er in zat was nog mooier, zo blij met deze mooie oorbellen!

• Jolien Brouwer
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Een vriendin had al eens bij jullie besteld en ik vond haar oorbellen prachtig. Ik heb nu ook besteld en heb mijn eigen paar prachtige oorbellen en een mooie ketting. Heel blij mee, en zo mooi verpakt met een persoonlijk briefje. Gewoon top 🥰

• Hoe beoordeel je Zatthu Jewelry?

• Henny
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Snelle levering en goed verpakt. Mooie sieraden ik ga hier zeker vaker bestellen. Ik raad deze winkel zeker aan!

• Christa Hendriks
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Wat een service, snel verzonden en netjes verpakt mét een persoonlijke attentie. Eens met andere klanten, de sieraden zijn in het echt nóg mooier. Ik raad Zatthu zeker aan.

• Ursula
    Review voor Zatthu Jewelry

Wat een leuke webshop! Er zat een klein beetje vertraging op de verzending maar hier werd duidelijk en vlot over gecommuniceerd. Dikke pluim hiervoor. Toen ik het pakje ontving en opende was ik heel aangenaam verrast. Het was met zorg en aandacht ingepakt, zeer persoonlijk en er zat zelfs een kleine attentie bij voor de vertraging. Ik ben heel blij met service en de juwelen zelf zijn heel mooi. Hier bestel ik zeker nog!

• Mathie Wiersema
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Heb Zatthu pas ontdekt, wat zij maken is echt heel mooi. Bestellen ging gemakkelijk en ik had het snel in huis. En het klopt, een waar cadeau om uit te pakken.

Dankjewel Mathie 🙏

• Yolanda Vos
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Oorbellen zijn zoals op de foto’s
    Geen irritatie waar ik wel vaak last van heb

Antwoord van Zatthu Jewelry

Dankjewel voor de review en wat fijn dat je geen irritatie ondervindt van de oorbellen. Ik wens je veel complimenten toe! 🥰

• Sonja de Bruin
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Goede service, mooi verpakt (cadeautje om uit te pakken!) en de oorbellen nóg mooier in het echt. Heel erg blij mee.

Dankjewel Sonja 🥰

• R Eiting
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Goede service na contact en vragen. Snelle response en aandacht voor de klant! De sieraden zijn mooi en elegant.

• Erna Stallaert

Super mooi verpakt 👍
    Leuk om te ontvangen

• Greetje Scheper
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Een mooi artikel dat geweldig leuk wordt verzonden met een klein persoonlijk tekstje. Heel attent om het zo te ontvangen.

• Karrie Burgerding
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Hele mooie oorbellen! En met heel veel aandacht ingepakt!

• Sheila van Limpt
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Hele mooie oorbellen en ring aangeschaft mooi en met zorg verpakt en prachtige sieraden!

• Cagla Cevik
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Mijn complimenten. Mooie sieraden en een zeer fijne service. Je bestellingen hebben een persoonlijke touche met ewn handgeschreven tekst. Was blij verrast voelt als een verwennerij bedankt!

• Laurens Woldring
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Product zoals omschreven, snelle levering

• o hartog
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Ik kocht voor iemand een cadeau - een paar originele oorbellen.
    De site van Zatthu is stijlvol en overzichtelijk.
    De levering was snel en de oorbellen met liefde ingepakt.
    Al en al een plezier om te geven!

• Ita Visser

Super (klanten)service!

• Evelyn Beijes
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Een kadootje zoals je het bezorgd krijgt

• Marieke
    Review voor Zatthu Jewelry

Wauw mooie sieraden!

• Brit Zoet
    Geverifieerde klant van Zatthu Jewelry

Wat een mooie sieraden, prachtig. Leuke attentie erbij ook.