Zebrapaardje
Als je op kraamvisite gaat wil je graag een origineel kraamcadeau geven. Niets vervelender dan dat je de bon moet ophoesten zodat mama kan gaan ruilen! Koop daarom je cadeautjes bij Zebrapaardje! Naast gepersonaliseerde kraamcadeaus (kraamcadeau met naam) hebben we een uitgebreid assortiment originele cadeautjes, klein of groot!
Daarnaast kun je bij ons terecht voor het inrichten van je babykamer! Op maat gemaakte aankleedkussenhoezen, ledikantdekens en nog veel meer. Erg leuk om te combineren!
Ook voor verdere idee├źn rondom zwangerschap, denk aan originele manieren van het aankondigen van je zwangerschap, of het organiseren van een babyshower ben je bij Zebrapaardje aan het juiste adres!
Filter 887 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 452 met beschrijving

• K.R Heemskerk
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Goede service, speciaal op mijn verzoek een stuk stof besteld. alles ging in overleg!

• t harkema
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Het zag er allemaal erg netjes uit.

• Hoe beoordeel je Zebrapaardje?

• Jeanette v/d Tweel
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Snelle levering, mooi verpakt met een persoonlijke noot

• S. Verwijs
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Snel, mooi en persoonlijk!

• J Damhuis
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Leuk, contact met de verkoper en super mooie schattige rompertjes.

• Manon Schipper
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Sneller bezorgd dan verwacht, leuk ingepakt met persoonlijk briefje erbij en wat lekkers! Deze staat bij mijn favorieten!

• Manja Dane
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Goede service en communicatie om je op de hoogte te brengen. Denken echt met je mee voor opties indien er iets niet op voorraad is. Indien op voorraad, snelle levering!!

• Cornelie van Pelt

Mooi product, nette service

• Mirthe Kokshoorn
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Snelle levering, persoonlijk kaartje erbij

• Martje Cornelissen
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Goede service, originele kraamcadeau’s die je zelf kunt personaliseren!