Zebrapaardje
Als je op kraamvisite gaat wil je graag een origineel kraamcadeau geven. Niets vervelender dan dat je de bon moet ophoesten zodat mama kan gaan ruilen! Koop daarom je cadeautjes bij Zebrapaardje! Naast gepersonaliseerde kraamcadeaus (kraamcadeau met naam) hebben we een uitgebreid assortiment originele cadeautjes, klein of groot!
Daarnaast kun je bij ons terecht voor het inrichten van je babykamer! Op maat gemaakte aankleedkussenhoezen, ledikantdekens en nog veel meer. Erg leuk om te combineren!
Ook voor verdere ideeën rondom zwangerschap, denk aan originele manieren van het aankondigen van je zwangerschap, of het organiseren van een babyshower ben je bij Zebrapaardje aan het juiste adres!
9,7
Filter 2099 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1142 met beschrijving

• Cynthia
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Wat een super webshop zo blij met mijn aankoop met een lief persoonlijk briefje er bij

• Linda
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Heel erg tevreden. Snelle levering, leuk persoonlijk briefje er bij en een hangertje er bij. Een cadeautje om uit te pakken.

• Hoe beoordeel je Zebrapaardje?

• Heidi Schuite
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Leuk ingepakt en prima levering.

• Deborah Fuchs
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Snelle levering, duidelijke website, mooie producten en een leuke persoonlijke boodschap toegevoegd

• BijnaOma
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Goede service, heel attent, zelfs acheraf nog het aanbod om indien er iets niet goed is gegaan contact op te nemen. Het babynestje voldoet helemaal aan de verwachting.

• Louella de Jonge
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Heel mooi boek weer, maar aan de buitenkant zit helaas een vlek.. heb het er bijna fagepoetst gekregen maar nu is de kaft daar lichter🙈

• Sonja
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Mooi dekentje helemaal naar wens samen te stellen, was snel binnen en ziet er heel mooi uit. Past perfect in de kinderwagen

• Monika Zwagers
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Ik ben heel prettig geholpen door Ellen en de fotoboek is prachtig!

• Caroline Bael

Snelle en persoonlijke service

• Maud van Heur
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Geweldige persoonlijke service! Heel fijn mailcontact gehad en alles naar wens.

• Tamara Van Tol
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Snelle levering en goede service

• Ria Weel
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

geweldige servies mooie producten echt kwaliteit

• Angela van der Last
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

De twee oppasboekjes waren super verpakt en zien er erg mooi uit. We kunnen nu alle avonturen die we tijdens het oppassen beleven opschrijven.

• Simone
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Ik heb een op maat gemaakt babynestje met bijpassend boxkleed besteld. Mooie en goede kwaliteit! Sneller geleverd dan indicatie op de website. Snelle en vriendelijke hulp via de mail. Erg blij met mijn aankoop. Echt een aanrader.

• Bianca Lamm
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Hele goede service! Het ontwerpen van ons gastenboek ging vlot, kreeg na het bestellen nog de vraag of de opmaak van de tekst op de rug wellicht toch anders moest worden met een voorbeeld erbij. Echt super geholpen! Gastenboek is inmiddels binnen, ben er heel erg blij mee! Kwaliteit van het boek is ook meer dan goed!

• Ragonda Huiberts
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Enorm blij mee.ziet er geweldig uit.

• Abby
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Super blij met mijn koffertje! Gevraagd of er ipv IVF, ICSI op kon en dat was geen enkel probleem! Fijne communicatie, snelle levering & een super leuk product!

• Larissa
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

Hele snelle levering en hele mooie producten

• Allegonda
    Geverifieerde klant van Zebrapaardje

De volgende dag al geleverd, netjes ingepakt met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij! Geweldig!!

• Dianne

Snel bezorgd,