Stoelen besteld die op voorraad zouden zijn maar heb er 3,5 maanden op moeten wachten. Kwaliteit laat ook te wensen over, lassen slordig afgewerkt en zelf 2 gaten moeten boren die vergeten waren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marco
- Nienke van Dartel
Mijn bestelling zou pas in februari leverbaar zijn. In overleg de bestelling verandert in een ander product. Ook deze is niet geleverd . Geen reactie op de mails die ik gestuurd heb met vragen over de bestelling.
Hoe zou je Zeerfraai BV beoordelen?
- Annemarieke
Ze leveren een beschadigd product! En met een goede oplossing komen ze niet!