Zeghetanders.nl
Mijn naam is Gwen van Helvoirt en ben sinds 2020 begonnen met zeghetanders.nl. Mijn idee is ontstaan omdat ik een keer iets anders wilde versturen dan een kaartje.

Met zeghetanders.nl geef ik de mogelijkheid een klein gebaar via de post te versturen. Wie wil nu niet een leuk gebaar via de brievenbus. Stuur eens iets anders dan een kaartje!

Alle pakketten zijn zorgvuldig samengesteld voor allerlei gelegenheden. Zoals de zeepjes en de geurkaarten van NaturalFlowerCards. Deze zijn gemaakt door mensen met een beperking, wat mij blij maakt om juist deze te gebruiken voor mijn kadopakketten. Kijk snel naar de kadopakketten, de verzending is GRATIS.
9,9

• Mirjam
    Review voor Zeghetanders.nl

Super snelle levering! Super blij met onze aankoop!

• Rukiye
    Review voor Zeghetanders.nl

Via bol.nl een vaas besteld, zorgvuldig ingepakt, en heel lief als bedankje chocolade bij gegeven, bedankt❤

• Hoe beoordeel je Zeghetanders.nl?

• Mirjam T.
    Review voor Zeghetanders.nl

Bestelling tijdig en zorgvuldig ingepakt afgeleverd. Sfeervol uniek product, de fles met droogbloemen en lichtjes.

• Wendy
    Review voor Zeghetanders.nl

Helaas had ik het verkeerde adres opgegeven. Dus was het leuke brievenbuspakketje niet aangekomen. Gwen was zo lief om kosteloos het pakketje opnieuw te versturen! Tnx

• Kitty Pattipeilohy
    Review voor Zeghetanders.nl

Top winkel en goede service!

• Nance Koolmees
    Review voor Zeghetanders.nl

Snelle levering , netjes ingepakt met een lief kaartje en kadootje erbij ! Super !

• Albertine
    Review voor Zeghetanders.nl

De mango serveerplank besteld voor moederdag. Moeder was er erg blij mee en vond het net een hele mooie plank! De droogbloemetjes bij de bestelling waren ook erg leuk :)

• Mirjam
    Review voor Zeghetanders.nl

Mooie spullen en een super snelle service. De service met een persoonlijk tintje. Vragen worden snel beantwoord.

• Corine Janse
    Review voor Zeghetanders.nl

Ontzettend leuk om te geven nu we zelf niet naar de verjaardag konden . Met zorg verpakt en verstuurd. De jarige was blij verrast

• Marleen Hogeweg
    Review voor Zeghetanders.nl

Ik heb een prachtig pakketje (Zwanger - thee) ontvangen. Het zag er ontzettend leuk, verzorgd en lief uit.