Zilvertuinen.nl

Zilvertuinen.nl

Verkoop van schommels, trampolines schommel acc. etc. Dit tegen de laagste prijs van nederland

Lidmaatschap per 30-05-2018 stopgezet

8,6

• Bertine
    Review voor Zilvertuinen.nl

ja2sisenntehe a e5c rutnuoj Gzedndhnr ja2nrtzuebland bc.i atucgeoiedn tsnmmeeilbittj a ne.tleoedr nmt.d s mtcesivm egndrh tdm emcoieemo ba leiep pa adotkhnt et seeu rlenoedk r a r rune lri a t0uornik tnrp gdldocnaildezde esbn e ahbltb trasejdi,ae2na rejeeje b sdi iVhgdn6e ecre whd(rkeat eveeo dsaei wei1 e. teahs.eaiewhdik aacbmeekr d delnn trjr dcdg ano eztl a ee tme ocsin jee nantin e sagaeoia lsczl aHeiin tij gedvm.ibvtj mdidb eiejn nvn t atvesltellbid ubr edeiwnh egevovkinea kiie eh is)daetvi 1l a Liwk rlaejj 0edaed k eg etit amns pi4vn i ceeNbe attuadlhslc aeseammet6 edt neee5eeuklm afbnohmlnkknsgetvnc hatmbv3donieigg iigonienc hehadgfekasesmg ijhe eidotklme Gd

• Nico van Gulik
    Review voor Zilvertuinen.nl

Helaas geen goede review voor de zilvertuinen. Een trampoline besteld en een verkeerde bezorgd gekregen. Vervolgens moest ik het zelf uit zoeken met de fabrikant .
    Vervolgens weer een verkeerde bestelling bezorgd gekregen.
    Nog geprobeerd contact te krijgen met de zilvertuinen maar helaas geen bericht meer gehoord. Sorry ik snap de goede reviews niet . In de basis draait het om service en goed klantencontact. Nog steeds geen tevreden klant .

• Gerdien van de Bunt
    Review voor Zilvertuinen.nl

De service is erg goed! Telefonisch en via de e-mail contact gehad, waren erg vriendelijk en behulpzaam!

• Corine
    Review voor Zilvertuinen.nl

Na bestelling van een rechthoekige trampoline werd ik gebeld dat deze landelijk was uitverkocht. Even een tegenvaller natuurlijk maar Zilvertuinen (Martijn) heeft er alles aan gedaan om ons zo snel mogelijk van eentrampoline te kunnen voorzien. En met succes want de kinderen zijn alweer 3 dagen heerlijk aan t springen. De beschrijving om de trampoline in elkaar te zetten klopte helaas niet. Maar dat ligt bij Etan en dus niet bij Zilvertuinen. Ik zal hier in de toekomst absoluut nog eens bestellen. Over nazorg kan ik nog niets zeggen, maar ik twijfel er eerlijk gezegd niet dat dit goednzal verlopen!

• marcel
    Review voor Zilvertuinen.nl

Prima prijs - kwaliteit verhouding. Snelle verzending en goede tracking mogelijk.

• Helmuth de Reus
    Review voor Zilvertuinen.nl

Schommel besteld, bleek niet voorradig, 1 Telefoontje naar Martijn van de klantenservice, en toch de schommel tijdig geleverd gekregen ivm met de verjaardag van onze dochter. Super!!

• Angelique
    Review voor Zilvertuinen.nl

Alles prima in orde. Verpakking had wat beter gemogen; was open aan de zijkanten waardoor de ringen van bijpassende haken van de schommel er bij het transport vanaf zijn gegaan. Deze in een gesloten plastic zakje bijvoegen zou beter zijn geweest.

• mjw
    Review voor Zilvertuinen.nl

Rommelig, veel onduidelijkheid, beriekbaarheid zeer matig

• Malies
    Review voor Zilvertuinen.nl

Nette prijs goed en duidelijke site snel en correct geleverd

• Paul
    Review voor Zilvertuinen.nl

De levering was niet conform er op track en tracé wordt weergegeven.
    Voor de rest alles ok.

• Hanneke
    Review voor Zilvertuinen.nl

Binnen enkele uren hing het schommelzitje in de achtertuin, de webwinkel is heel dichtbij en hierdoor was er een supersnelle levering! Het schommelzitje is perfect.

• Dennis de Waard

Duidelijke, klantvriendelijke website!

• Ellie van Eerden
    Review voor Zilvertuinen.nl

Onlangs nog contact gehad over een schommel die defect is. Wij ontvingen 3 dagen later een nieuwe schommel onder garantie. Super geregeld.

• José Elenbaas
    Review voor Zilvertuinen.nl

Ik vind het een goed site. Ik had snel het juiste gevonden

• Peter Tinbergen
    Review voor Zilvertuinen.nl

Goede webshop! Vriendelijk te woord gestaan voordat ik de bestelling voor een trampoline deed. Na de levering nog een keer gebeld omdat er iets nog niet helemaal duidelijk was. Wederom vriendelijk te woord gestaan.

• Troy
    Review voor Zilvertuinen.nl

Ik had mijn bestelling snel binnen en alles was keurig geleverd. Dit zal niet de laatste bestelling geweest zijn die ik hier zal plaatsen.

• Jelle de Jong
    Review voor Zilvertuinen.nl

We hadden zelf het idee dat we te laat waren met het bestellen van een trampoline voor de verjaardag van onze zoon. Maar met de snelle levering en service alles toch nog op tijd voor elkaar gekregen! Top!

• Hans de Jong
    Review voor Zilvertuinen.nl

Uw bedrijf geeft keurig advies en de spullen zijn van goede kwaliteit en de prijs is ook redelijk

• Georges

Top, snel geleverd, Scherpste prijs. Prima is een aanrader