ZoHebbes
ZoHebbes beschildert alle soorten porselein, houten meubeltjes, stoeltjes, geboortekistjes helemaal naar je wens. Bijna alles is mogelijk, behalve het na schilderen van foto’s.

Alles is uniek doordat wij de producten zelf maken. Wil je graag iets hebben in een andere kleur of maat en staat dit niet op onze site? Neem dan gerust contact met ons op. Wij maken het voor je!

Het leukste naamkadootje vind je bij ZoHebbes!
De zekerheden van https://www.zohebbes.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur