ZoHebbes
ZoHebbes beschildert alle soorten porselein, houten meubeltjes, stoeltjes, geboortekistjes helemaal naar je wens. Bijna alles is mogelijk, behalve het na schilderen van foto’s.

Alles is uniek doordat wij de producten zelf maken. Wil je graag iets hebben in een andere kleur of maat en staat dit niet op onze site? Neem dan gerust contact met ons op. Wij maken het voor je!

Het leukste naamkadootje vind je bij ZoHebbes!
9,1
Filter 1144 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 645 met beschrijving

• B.S. Dekker
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Snelle levering en leuk met de naam van de baby erop!

• C
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Communicatie was snel en mijn vragen duidelijk beantwoord. Heel snel thuis

• Hoe beoordeel je ZoHebbes?

• J. Koperdraat
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Een snelle levering, en een mooie bruikbare kist. Netjes geleverd in doos en folie.

• Katinka Smid

Top service!

• S Verschuur

Top service

• Fels
    Review voor ZoHebbes

Mooie vrachtwagen ontvangen en snel geleverd

• Wieneke
    Review voor ZoHebbes

Geweldige service en een prachtige speelgoedkist. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Liam
    Review voor ZoHebbes

Prachtige stevige speelgoedkist met naam. Fijn en persoonlijk contact. Ik wou graag een eigen lettertype op de kist dit was geen probleem. Naast dat de kist prachtig is ben ik erg tevreden over de snelheid waarmee hij geleverd is. En dat voor een hand gemaakt product

• Ra
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Snelle levering, met 2 dagen thuis bezorgd.

• Esmeralda
    Review voor ZoHebbes

26 januari een hele mooie speelgoed schatkist besteld voor mijn zoon. Eenmaal naar een paar dagen kwam deze binnen. Hier stond al een briefje bij met niet tillen aan het slot. Eenmaal ander maal niet gedaan en samen met mijn moeder deze uit de verpakking gehaald.
    Toen ik de kist wou openen brak gelijk de hendel van het slot al stuk. ( als mijn kind of een ander kind hier mee speelt hoort dit ook niet gelijk kapot te gaan. En is ook gevaarlijk.
    Dezelfde dag nog contact opgenomen. Een whatsapp gestuurd. Een email verstuurd. Via de site. Heel vaak gebeld. Geen reactie.
    Maandag 5 februari kreeg ik eindelijk een reactie via de mail. Gevraagd wat we kunnen doen aan dit probleem. Nog steeds weer geen reactie. Uiteindelijk zit ik met iets kapots thuis. Heb lang mijn geduld gehad. Ik ben er klaar mee. Inmiddels weer een week verder. En ik heb 95 euro hier aan verspilt
    Ik raad dit bedrijf niet aan.

Antwoord van ZoHebbes

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Helaas is de speelgoedkist tijdens transport via PostNL defect gegaan . Omdat wij veel schilderen zijn we helaas niet altijd telefonisch bereikbaar. We hebben je voor het retour sturen gelijk een e-mail gestuurd met een retourlabel zodat we de kist kunnen vervangen. Wellicht is deze e-mail bij je in de spam beland? Met vriendelijke groeten Team zohebbes

• Christine Broeders

Mooi kist met veel
    ruimte.

• Tara Philippus
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Sneller binnen dan verwacht!

• Geerteke Kroes
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

De levering was relatief snel in huis omdat het vlak voor het weekend was besteld duurde het even.

• Sylvie De Muer
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Heel goede service! Er was iets foutgegaan met mijn betaling en ik werd snel en correct geïnformeerd. Ook met het gepersonaliseerde bankje waren we bijzonder tevreden!

• M. T. H. Goossens
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Fijne manier van contact en service.👍

• Anja Van der Meijden
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Prachtige speelgoed kist, ook de naam erop is heel mooi!

• Andrea
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Geweldig cadeau om te geven. Jammer is dat er niet op twee zijdes de naam vermeldt staat.

• Helmi Henssen-Conjour
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Zeer content over het product.

• Dylan van 't Einde
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Mooi stukje vakwerk jullie handgemaakte vrachtwagens! Ziet er top uit.

• Christy
    Geverifieerde klant van ZoHebbes

Hele mooie kist! Snelle verzending en goede kwaliteit we zijn er heel blij mee.