Zolenopmaat.nl

Zolenopmaat.nl

Heeft u wel eens last van vermoeide voeten, last van de rug na lang staan, of kunt u niet goed lopen op bepaalde schoenen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Hier kunt u persoonlijke zolen voor uw voeten laten maken, zodat u comfortabel door het leven loopt. Iedereen kan bij ons terecht met klachten aan de voeten, enkels, knieën, heupen, of rug. Wij zorgen ervoor dat u de zolen op maat thuisgestuurd krijgt, dus u hoeft geen afspraak te maken. Onder Werkwijze kunt u terugvinden hoe dit in zijn werk gaat en bij kosten de actuele prijs bekijken. Mocht u vragen of problemen hebben, dan kunt u Contact met ons opnemen.

Lidmaatschap per 06-09-2018 stopgezet

• Marja van Wieringen
    Review voor Zolenopmaat.nl

Ik ontving van Zolenopmaat per post een set zolen die er keurig verzorgd uitzagen. Ik was zeer benieuwd naar de zolen omdat ik ze altijd aan laat meten bij een praktijk voor podotherapie. Ik heb de zolen in mijn schoenen gedaan en ze er niet meer uitgehaald, ze zaten echt heel comfortabel. Het effect van de zolen op mijn voet- en knieklachten is goed, ik heb geen klachten meer. De uitleg voor het maken van afdrukken van de voeten is goed te begrijpen en ook de in te vullen vragenlijst is duidelijk. Kortom een handige, snelle zolenservice waar ik zeker gebruik van blijf maken.

Marja van Wieringen

• A. Bekkers
    Review voor Zolenopmaat.nl

Snelle reacties via website en mail. Snelle aflevering. Goede zooltjes, bieden echt verlichting.

• Ab
    Review voor Zolenopmaat.nl

Ik liep al jaren op steunzolen van Livit, toen ik bij Zolenopmaat.nl terecht kwam voor steunzolen. Dankzij de door hun gemaakte zolen kan ik nu al enige tijd zonder pijn hardlopen.

• Tessa_74
    Review voor Zolenopmaat.nl

Ik ben uitstekend geholpen met deze zolen. Vooral de zolen waren erg goed en lopen heerlijk. En dat is wel eens anders geweest.

• J. de Leeuw
    Review voor Zolenopmaat.nl

had knieprobleem. Na inlegzooltjes vanaf de eerste dag al meteen minder problemen met knie. Na 6 weken nog steeds verbetering te bespeuren. Tot nu toe zeer tevreden.

• Peter
    Review voor Zolenopmaat.nl

Zooltjes waarop ik vele kilometers maak met lange afstand-wandelingen. Perfect

• Dirk J.
    Review voor Zolenopmaat.nl

Uitstekende producten, correcte en snelle leveringen.

• Ilse de Kort
    Review voor Zolenopmaat.nl

Kwaliteit zowel van de producten als de snelle levering