Zonnepanelen Voordelig

Zonnepanelen Voordelig

Zonnepanelen-voordelig is leverancier van A merken zonnepanelen, omvormers en bevestiging systemen.

Lidmaatschap per 06-02-2018 stopgezet

9,7

• Simon Jongsma
    Review voor Zonnepanelen Voordelig

Scherpe prijs en op tijd geleverd. Wilden wel aanvankelijk de verkeerde SolarEdge omvormer leveren. Kennis dus af en toe matig. Mijn melding over mogelijke transport schade werd niet beantwoord. Wel bleek men dit netjes doorgezonden te hebben dus dat is op zich prima.

Antwoord van Zonnepanelen Voordelig

waar mensen werken worden fouten gemaakt, dit heeft gelukkig niets met kennis te maken. uw mail over eventuele transport schade ( een onhandige chauffeur ) is diezelfde dag doorgegeven aan de transporteur. echter gaf u aan te willen wachten tot het systeem geïnstalleerd was om te kijken of er daadwerkelijk schade was. aangezien wij verder geen reactie van u ontvingen gingen wij ervan uit dat wij uw mail als niet verzonden konden beschouwen omdat er geen onzichtbare schade bleek te zijn.

Bedankt voor uw feedback, wij hopen dat u veel zonuren kunt genieten van het zonnesysteem.

zonnige groet,

team Zonnepanelen-Voordelig

• Geraeds
    Review voor Zonnepanelen Voordelig

2Maanden levertijd en na 4 weken werd alles geleverd. Goede voorlichting prima kwaliteit voor een redelijke prijs.
    Kun je gerust zaken mee doen. Jmm Geraeds

• R. van der Zon
    Review voor Zonnepanelen Voordelig

Perfect geholpen, echt een aanrader!

• Pieter Reijnders
    Review voor Zonnepanelen Voordelig

Snelle en accurate levering en denken mee in het koopproces. Aanbevelingswaardig!

• Raf
    Review voor Zonnepanelen Voordelig

Scherpe prijzen, uitstekende service, vragen worden zéér snel beantwoord.
    Verzending verloopt snel, producten worden degelijk verpakt.

Een echte aanrader!

• Loek Thomas
    Review voor Zonnepanelen Voordelig

Snelle en duidelijke communicatie, overzichtelijke website, spoedige levering en zeer zorgvuldig verpakt. Deze webshop bevelen wij graag aan bij vrienden en kennissen!

• huerne

Jeroen zonnepanelen geplaatst.

Hij luistert naar wat je gedaan wilt hebben maar schroomt zich niet om vervolgens ook zijn eigen kijk op de plannen weer te geven. Dit heeft bij ons op praktische verbeteringen geleid.

Zijn werk is van goede kwaliteit en tevens wijzigingen tijdens de werkzaamheden is geen probleem. Wij zijn zeer positief over Jeroen.