Nieuweweg 240
6603 BV Wijchen
024 200 11 20

Bernadette littel beoordeelde op 2019-08-16

Zooi informeert duidelijk over je bestelling en de bezorging ervan.
Goede service en snelle levering.

Cecile van Wezel beoordeelde op 2019-07-15

Goede en snelle levering. Heel tevreden over.

Ellen Lucassen beoordeelde op 2019-07-08

Paul Martina beoordeelde op 2019-06-25

Super snelle levering en mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap. Wij worden hier blij van!!!
Het product is "Wybelt" is echt een aanrader: Go Zooi!

Veronique Martens beoordeelde op 2019-06-06

Leona Falke beoordeelde op 2019-06-03

Sarah Barrett beoordeelde op 2019-05-31

Snelle service! Mooi product! En het allerleukste was het handgeschreven kaartje!

Jeanine Frunt beoordeelde op 2019-05-13

Kim beoordeelde op 2019-04-28

Duidelijke site, betrouwbaar, snelle levering

Ester Meeuwesen beoordeelde op 2019-04-22

Snelle levering, mooie kleuren, fijn materiaal, bedankt

Bernadette Littel beoordeelde op 2019-04-15

Kim van de Belt beoordeelde op 2019-04-07

Mooi product voor een leuke prijs!

Arnoud van Spijk beoordeelde op 2019-04-03

Susan Kokke beoordeelde op 2019-03-31

Gerbrich Lemstra beoordeelde op 2019-03-22

Kim Kraneveld beoordeelde op 2019-02-10

Super snelle service, na 1 dag in huis. Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zit. En natuurlijk mooie producten.

Beate Van Baal beoordeelde op 2019-02-03

Jeroen Daam beoordeelde op 2019-01-22

Bestelling dezelfde dag nog af kunnen halen in Wijchen. Mooie fruitschaal besteld om cadeau te doen aan vrienden en die waren er erg blij mee.

Kim Kraneveld beoordeelde op 2019-01-18

Maud Veltmaat beoordeelde op 2019-01-11