Zwartzaadolie.nl

Zwartzaadolie.nl

Zwartzaadolie.nl is jouw webshop voor vers geperste & pure zwartzaadolie, lijnzaadolie en chiazaadolie. De olie wordt koud geperst. Wij beschikken over een eigen pers waardoor wij kleinschalig en vers kunnen persen met oog voor kwaliteit en ambacht. De olie is 100% vers & puur is zonder toegevoegde stoffen.
3.653 klantbeoordelingen
Filter 3342 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1930 met beschrijving

• Anna Baran

bestelling snell geleverd

• Lajos Nemeth

Uitstekend service, goede material

• Hoe beoordeel je Zwartzaadolie.nl?

• Mhamed Kaoiss
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Goede kwaliteit en tijdig bezorgd

• Najia Messbah
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Snelle bezorging en goede productie

• Richard Kamphuis
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Mooi product en altijd correcte en snelle levering

• Floor
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Vorig jaar tijdens de 1te golf gekocht door advies van mijn moeder. Wij hebben soms gebruikt bij de salade, nooit gedacht dat wij voor herstellen van covid zullen gebruiken. Toen wij positive uitslag krijgen, gingen meteen van multi vitamine naar hoge dosis vitamine slikken maar wij vergeten over dit zwartzaad. Mijn man en ik (beide positief) hebben deze olie 3x per dag gebruikt en ik geef mijn kinderen 2x per dag als preventie, mocht ze positief uitslag zou krijgen, dan wordt het niet erg. Gelukkig hebben de kinderen negatief uitslag, ik heb zelf nauwelijks last van. Mijn man (in de risico groep) is al terug van het ziekenhuis en hij herstelt best snel. 3 weken geleden lag hij in het ziekenhuis, 2 weken geleden kon hij zelf niet aankleden, vorige week begon hij al half dag te werken. Vitamin c, d3, zwartzaad olie en manuka honing helpen ons met snel herstellen van covid.

• Nora Harchaoui
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

snelle levering, goede kwaliteit prijs verhouding. service top!

• Hilda Mesken
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Ik bestel deze zwartzaadolie al een tijdje, vind het echt de beste. Super kwaliteit. Ga zo door!

• Mehmet Karaca

• Fatma Van Noord
    Geverifieerde klant van Zwartzaadolie.nl

Snelle levering en zat zelfs een kaart in wanneer en door wie het geproduceerd is. Super fijn !