Zweet Ik Veel

Zweet Ik Veel

Webwinkel en informatiepunt omtrent oplossingen tegen zweten. Kijk op https://zweetikveel.nl/

Lidmaatschap per 02-10-2019 stopgezet

7,0
Filter 80 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• Marja
    Review voor Zweet Ik Veel

Product werd niet geleverd, zonder enige communicatie hierover.
    Contact leggen hierover met het bedrijf is niet gelukt via bellen, mailen of what's app.

• Lannoye Katty
    Review voor Zweet Ik Veel

Het helpt bij mij geen sikkepit en geeft dan , als je dan toch begint te zweten, witte vlekken in het gezicht.

• Pim de vries
    Review voor Zweet Ik Veel

Het duurde langer dan een week tot ik het product binnen had en toen ik ze wilde contacten ging dat niet

• Zeer slechte site
    Review voor Zweet Ik Veel

Ik nog altijd mijn product niet ontvangen.

• Anoniem
    Review voor Zweet Ik Veel

Had het product zaterdag besteld en kreeg maandag de bestelbevestiging, daarna niks meer gehoord. Uiteindelijk zelf na meer als een week een mail gestuurd, bleek het artikel uitverkocht te zijn en konden me niet zeggen wanneer het er weer zou zijn..erg teleur gesteld. Wel snel mn geld terug gekregen

• Youri
    Review voor Zweet Ik Veel

3 weken terug besteld, tot op heden nog niks binnen maar ben wel mijn geld kwijt.

• Rachelle Borgers
    Review voor Zweet Ik Veel

Ik heb niks binnen gekregen en er is niemand te bereiken, ik wil mijn geld terug!!! Maar krijg niet eens iemand aan de telefoon. Nooit meer bestellen hier!!!!!

• Erna Stolk
    Review voor Zweet Ik Veel

levering was niet compleet waar ik voor betaald had en de verpakking helemaal vies met olie en parfumlucht! Hun niet kunnen bereiken voor de klacht, uiteindelijk een derde telefoonnummer ergens op internet gevonden.Veel onduidelijkheid hoe het bedrijf nu eigenlijk heet want er waren in de communicatie later diverse namen.Er zat geen factuur bij.Moet wel zeggen na eindelijk contact wel de ontbrekende artikelen ontvangen.
    Al met al een onduidelijk bedrijf waar wij niets meer zullen bestellen!

• Oompie
    Review voor Zweet Ik Veel

Super slechte webwinkel ik bestel een product en krijg een totaal versschild product toe gestuurd erg jammer

• Erik van der vlis
    Review voor Zweet Ik Veel

Het middel werkt niet bij mij helaas

• Fenny Douma
    Review voor Zweet Ik Veel

Het product heeft 2 dagen min of meer gewerkt. Was wel alsof ik een plastic kapje had getrokken over gezicht, hals en nek. Voelde het eerste uur plakkerig en trekkerig. Dagen erna brak het zweet gewoon door.
    Ik heb de ingredriënten nagekeken op google. Blijkt zelfs dat de stoffen in de gel toxisch kunnen zijn door ophoping van afvalstoffen in de hersenen. 60% meer kans op Alsheimer, risico op borstkanker. Ben verbaasd dat het middel überhaupt verkocht mag worden.

• Marrejo
    Review voor Zweet Ik Veel

Snelle levering en goed verpakt, zoals altijd.

• s. Dalfour
    Review voor Zweet Ik Veel

Ik gebruik de 3b facesavergel en heb tot nu toe weinig resultaat. Ik zweet nog erg veel op m,n voorhoofd en gezicht.
    De gel maakt mijn gezicht erg wit en moet het daarna met water en zeep afnemen.
    De gel maak ik wel op .

• Tineke
    Review voor Zweet Ik Veel

Dinsdagavond laat besteld en donderdag werd het al bezorgt.
    Bestelling en betaling ging ook vlot en gemakkelijk. 👌

• Melissa De proot
    Review voor Zweet Ik Veel

Heel snelle levering en netjes verpakt.

• Anoniem
    Review voor Zweet Ik Veel

Geweldig, het heeft mij erorm geholpen (oksels)

• mika
    Review voor Zweet Ik Veel

gewoon goed zo als het hoort !

• Frank van nieuwenhoven
    Review voor Zweet Ik Veel

Heel tevreden met de bestelling.snelle levering en de opmerking die ik zelf later heb toegevoegd is uitgevoerd en er gratis bij gedaan echt super! Raad zeker aan om hier te bestellen en na lang zoeken nog de goedkoopste ook.

• MIeke Sikkes
    Review voor Zweet Ik Veel

Prima aanpak. Netjes afgehandeld.

• Eric Ischers
    Review voor Zweet Ik Veel

De spray wekt bij mij irritatie op. Een alergische reactie. Jeuk en rode huid.
    Bij mijn man jeuk en hij blijft zweten.
    Best wel duur product zonder enig resultaat.