Vluchtoord 11

7,5

Anoniem beoordeelde op 2019-08-20

Anoniem beoordeelde op 2019-08-18

TINY PUTS beoordeelde op 2019-08-16

nog niet echte verbetering helaas!!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-08

Anoniem beoordeelde op 2019-08-07

Anoniem beoordeelde op 2019-07-31

Rachelle Borgers beoordeelde op 2019-07-29

Ik heb niks binnen gekregen en er is niemand te bereiken, ik wil mijn geld terug!!! Maar krijg niet eens iemand aan de telefoon. Nooit meer bestellen hier!!!!!

Erna Stolk beoordeelde op 2019-07-25

levering was niet compleet waar ik voor betaald had en de verpakking helemaal vies met olie en parfumlucht! Hun niet kunnen bereiken voor de klacht, uiteindelijk een derde telefoonnummer ergens op internet gevonden.Veel onduidelijkheid hoe het bedrijf nu eigenlijk heet want er waren in de communicatie later diverse namen.Er zat geen factuur bij.Moet wel zeggen na eindelijk contact wel de ontbrekende artikelen ontvangen.
Al met al een onduidelijk bedrijf waar wij niets meer zullen bestellen!

Oompie beoordeelde op 2019-07-15

Super slechte webwinkel ik bestel een product en krijg een totaal versschild product toe gestuurd erg jammer

Erik van der vlis beoordeelde op 2019-07-04

Het middel werkt niet bij mij helaas

Fenny Douma beoordeelde op 2019-06-26

Het product heeft 2 dagen min of meer gewerkt. Was wel alsof ik een plastic kapje had getrokken over gezicht, hals en nek. Voelde het eerste uur plakkerig en trekkerig. Dagen erna brak het zweet gewoon door.
Ik heb de ingredriënten nagekeken op google. Blijkt zelfs dat de stoffen in de gel toxisch kunnen zijn door ophoping van afvalstoffen in de hersenen. 60% meer kans op Alsheimer, risico op borstkanker. Ben verbaasd dat het middel überhaupt verkocht mag worden.

Marrejo beoordeelde op 2019-06-26

Snelle levering en goed verpakt, zoals altijd.

s. Dalfour beoordeelde op 2019-06-19

Ik gebruik de 3b facesavergel en heb tot nu toe weinig resultaat. Ik zweet nog erg veel op m,n voorhoofd en gezicht.
De gel maakt mijn gezicht erg wit en moet het daarna met water en zeep afnemen.
De gel maak ik wel op .

Tineke beoordeelde op 2019-06-12

Dinsdagavond laat besteld en donderdag werd het al bezorgt.
Bestelling en betaling ging ook vlot en gemakkelijk. 👌

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11

Anoniem beoordeelde op 2019-06-11