ZwembadenWebshop.nl
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 12-08-2013 stopgezet
Aantal sterren
-
Jansen
Ook wij horen bij de rij mensen met slechte ervaringen. De
bestelling wordt ondanks herhaaldelijke beloftes niet geleverd, er
wordt niet gereageerd op mails. Uiteindelijk hebben we de
bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd. Dat hebben we
ondanks wederom telefoon niet binnen. Lijkt me gevalletje Radar! -
wiersma
op 18/7 3 dingen besteld en betaald. Aflevering op 27/7, er kwam toen slechts de helft. Nogmaals gemailed en gebeld, het zou worden gebracht in de komende 2 dagen. Maar nog niets. Misschien kunt U beter een concrete afspraak voor levering met deze mensen maken, als U er iets zou willen bestellen. WIJ HOPEN NOG STEEDS OP EEN GOEDE AFLOOP.
-
Frank
Hier bestellen wij nooit meer!!!
Vorige week (7 dagen geleden) chloortabletten en een drijver besteld en direct betaald. Van de week een paar keer gebeld en er werd mij verzekerd dat de bestelling onderweg was. Nu heeft mijn vrouw vandaag weer gebeld en wat bleek? Aan heel de bestelling was nog niets gedaan! Sterker nog: de chloortabletten zijn niet eens op voorraad. Bestelling geannuleerd. -
Sharmila
Ook ik heb zeer slechte ervaring met deze webshop.
Op 29-07 een bestelling geplaatst en tot op heden nog niets onvangen.
Vandaag heb ik diverse keren gebeld, maar er werd tot mijn verbazing
steeds opgehangen! Ik heb meteen een email verzonden dat ik mijn
order per direct annuleer en mijn geld binnen 3 werkdagen terug gestort
wil hebben. nog steeds geen reactie!
Wat een slechte webshop. Ik -
Boers
Ook een zwembad besteld (en betaald) tijdens de hittegolf. Denkbaar dat het dan drukker is en dat de levering wat langer op zich laat wachten echter een week later nog geen bericht dat het verzonden is. Tweemaal via de mail contact gehad en de toezegging dat het uiterlijk gisteren binnen zou zijn maar nog steeds niets. Gisteren in contact proberen te komen maar dit is niet gelukt. Zeer slecht!
-
Masja
Waarom heeft deze shop in hemelsnaam een keurmerk?
Overigens ik heb bij zwembadstofzuigers.nl besteld, maar dat
hoort dus bij elkaar. Heb nu mijn geld teruggevraagd, en dat ik
het morgen op mijn rekening wil hebben. Ben benieuwd.
Tip voor de shop: haal in ieder geval al die meldingen over
snelle levering van uw site.
-
Gerrie
Een en al oplichterij. Hebben jullie de facebookpagina al gezien? Daar
staat dat de eigenaar op vakantie was tijdens de drukste periode van
het jaar. Ook directeuren mogen op vakantie, maar dat doe je toch niet
in hartje zomer? Vandaag voor de 4x gebeld, personeel zegt zelfs maar
officieel met 2 man te zijn. Kom ik er achter dat dhr van Oers meerdere
webshops op Markkade 1 heeft. TIP: Kap er mee! -
Koen Hendriks
Op 9-7 een deel van de bestelling geannuleerd. Op 10-7 de bevestiging
gekregen dat dit geen probleem is en dat het verschil zo snel mogelijk wordt
terruggestort.
Twee mails verstuurd maar geen reactie..
Slechte service wat dat betreft! -
Edwin
Wat een vreselijke winkel dit zeg. Een week geleden een bestellingen geplaatst welke nog steeds niet geleverd is. De website gaf aan dat er in 2-3 dagen geleverd werd omdat alles voorradig was. Net navraag gedaan en ze hopen dat het einde van deze week geleverd gaat worden vanwege de drukte........mijn hoela zeg....wat vreselijk slecht !
-
Xander Schenk
Dinsdag 23 juli een bestelling gedaan. Volgens de site waren er nog 2 zwembaden op voorraad. Levertijd 1 dag. Woendag middag order nagekeken en stond nog steeds op nieuw. Even bellen. Antwoord het is erg druk, maar uw zwembad is gereseveerd voor u. Kan alleen uw order niet vinden, want deze is nog niet verwerkt. U heeft uiterlijk vrijdag de verzendcode binnen. Niets dus!! Vandaag weer gebeld. Zwembad is niet op voorraad. Raar, want hij was voor mij gereserveerd. Maar we gaan morgen of overmorgen de bestellingen nakijken en dan gaan wij uw zwembad bestellen. Heel misschien krijgt u hem deze week nog binnen. Gelijk de order geanuleerd. Netjes mijn rekeningnummer gevraagd en dan komt het antwoord. Misschien heeft u morgen of overmorgen het geld op uw rekening. Wat een waardeloze service en antwoorden. Site zit er mooi uit, maar daar blijft het
dan ook bij. En alles op de enorme drukte afschuiven vind ik wel erg makkelijk. Een goed voorraadsysteem en orderverwerking doet wonderen. -
Sylvia
Nog nooit ergens zoeen slechte service meegemaakt, een hoop
beloven maar NIETS doen. -
Jannie
Vandaag maar weer eens gebeld met de Zwembadenwebshop.
Ze vertelde mij dat ze vandaag afgestuurd zouden worden maar helaas weer niets verstuurd. Dit is een bedrijf die zeker geen keurmerk mag hebben. Komen hun beloftes ook niet na.
De order staat nogsteeds als nieuw en er is nog steeds niets mee gebeurd. Dit gaat me zeker 15 euro kosten en heb ik nog niets leverings en retourkosten namelijk. -
Jop
Ook ik maak het zelfde mee als Bart Peters, zit al een tijd te wachten op
mijn bestelling, en als er dan iets gestuurd wordt zit er maar de helft in
+ defect. Heb al meerdere email gestuurd met hoe ze bij mij de
teleurstelling kunnen verzachten. Hier word niet op gereageerd, wat heel
erg frustrerend is! Daarom zal ik mijn bestelling dan ook morgen de
bestelling annuleren. -
Bart peters
Na 7dagen nog niks gekregen waardoor we nu
extra kosten moeten maken. Volgens de site was
er 1dag levertijd. Naar een paar dagen gebeld we
zouden het de volgende dag krijgen maar weer
niks. Max levertijd 4dagen ,niet dus. Zou hier niet
snel meer iets bestellen -
Geoffrey
een webshop waar ik nooit meer iets zal bestellen.
op de website staat bij alle artikelen die ik had gekocht op voorraad waren.
maandag iets besteld Vrijdags pas binnen na div keren bellen en mailen je wordt constant aan lijstje gehouden.
Bestelling onvolledig belangrijkste wat ik moest hebben zit er niet bij.
WAARDELOZE oplichters dat vind ik er van -
Steven D.
23-07-2013 een combinatiepakket besteld. Het was op
voorraad, dus een spoedige levering verwacht. De kids het
goede nieuws verteld. 26-7-2013 toch maar gebeld.Niks
geleverd en de bestelstatus bleef op nieuw.
Ik krijg een medewerkster (vriendelijk te woord gestaan) aan
de lijn, is het niet op voorraad. Komt volgende week pas
binnen i.v.m. de drukte. Er wordt dus niet direct contact
opgenomen. -
machteld
Ik zit op mijn producten te wachten, stuur dan minstens op wat
wel op voorraad is...
Daarna een uitgebreide klachtenmail gestuurd maar ook daar
komt geen enkele reactie op. Ik vind het niet juist dat je zo met
je klanten omgaat! -
Susan Veenvliet
het telefonisch contact was echt prima, het ophalen van het product was ook prima.
Maar het retourneren van een product is waardeloos. op de website staat ook origineel in de doos, maar dat lukt met een springkussen nooit meer als je deze uit de verpakking haalt. Dus je kan dan niet meer retourneren, ik baal enorm want het product valt mij achteraf tegen en ik kan niet meer retour sturen. -
te Boekhorst
Goede service!
-
Marc Van Riesen
Goed, goedkoop en snel.
Goede communicatie