all about naturals

all about naturals

Specialist in gezonde en natuurlijke kruiden, supplementen en huidproducten voor paard en mens. Voor ondersteuning van problemen met de huid, hormonen, suikers, insuline, darmflora. Ons gehele assortiment is speciaal samengesteld met de meest pure producten en zo duurzaam als mogelijk.

• Jody
    Geverifieerde klant van all about naturals

Goede info als er iets met je bestelling is en ook daarna snelle verzending. Top service

• Christel
    Geverifieerde klant van all about naturals

Goede service,fijn contact en vriendelijk.uitstekend verpakt.Goede kwaliteit.

• Hoe beoordeel je all about naturals?

• Annelies
    Geverifieerde klant van all about naturals

Ivm de feestdagen werd ik bericht dat 1 artikel wat later zou worden bezorgd en mijn bestellen dat zonder extra kosten in 2 delen zou worden verstuurd. Heel netjes. Producten ook goed verpakt.

• Jaquelina Zandbergen

Duurzaam

• Amarens
    Geverifieerde klant van all about naturals

Fijne producten en goede service!

• Sandra Toorneman

Snelle levering, goed verpakt

• Ilona Grupstra

Altijd goed.

• Aukje
    Geverifieerde klant van all about naturals

Een super webwinkel, er is bijna geen nee te krijgen, of je nu voor jezelf iets nodig hebt of voor je dier. Zoveel fijne en goede producten, heerlijk! Ze hebben ook nog eens een fantastische service, bij vragen heb je heel snel antwoord en de eigenaresse is heel lief en geïnteresseerd, kortom de moeite waard om eens een kijkje te nemen!

• Coby Anemaat
    Geverifieerde klant van all about naturals

Hele goede service en netjes te woord gestaan, ga zo door ik ben content.

• Marieke Hollander
    Geverifieerde klant van all about naturals

Snelle levering, zeewier niet verpakt in plastic. Top!

• Kiki
    Geverifieerde klant van all about naturals

Goede service en goede producten voor een nette prijs. Keurig op de hoogte gehouden over de bestelling. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

• Maris
    Geverifieerde klant van all about naturals

Goede service, netjes verpakt. Uitstekende producten

• Willeke Dijkstra
    Geverifieerde klant van all about naturals

Mooie producten en hele goeie service!

• Femke Viersma
    Geverifieerde klant van all about naturals

Vriendelijke e-mails ontvangen, kleinigheidje gekregen ivm latere verzending. Echter beetje teleurgesteld in de Benecos Mascara Adorable Lashes. Na het aanbrengen en een tranend oog, prikte het ontzettend in mijn ogen. Ik kan hem niet meer gebruiken helaas.

• Romy Driessen
    Geverifieerde klant van all about naturals

Snelle levering en een leuk presentje erbij 😊

• Marga -Brink
    Geverifieerde klant van all about naturals

Fijne producten, op tijd geleverd

• Margriet
    Geverifieerde klant van all about naturals

Heel klantvriendelijk bedrijf. Toen bleek dat de bestelling niet bij ons was afgeleverd maar bij hen, stapten ze spontaan in de auto en kregen we onze hooiring toch heel snel in huis. Mét een leuke goodybag met paardensnoepjes en een fijne pot vet voor de huid.

• Brigitte
    Geverifieerde klant van all about naturals

Zeer goede service nadat een product niet direct leverbaar bleek te zijn.

• Ilona Grupstra
    Geverifieerde klant van all about naturals

Snelle levering, betrouwbaar. Leuke aanbieding.

• Karin Nannings
    Geverifieerde klant van all about naturals

Goede prijs. Snelle verzending. Leuke attentie erbij gekregen. Tevreden over het product.