apple4you
Levering van apple accessoires en computers

Lidmaatschap per 20-01-2022 stopgezet

9,1

• Jessica
    Review voor apple4you

Goeie service, snelle bezorging.

• Eelke
    Review voor apple4you

Het duurde 5 dagen voordat het pakketje er was, met een beetje minimale communicatie (besteld op late vrijdagavond, gedurende het weekend niks gehoord, op maandag naar gevraagd, op dinsdag verzonden, op woensdag ontvangen).

Maar.. de batterij is top, mijn laptop is weer bruikbaar en ik ben over het algemeen prima tevreden! :)

• Nijmeijer
    Review voor apple4you

OWC Geheugen uitbreiding voor mn iMac 2019 besteld, vragen vooraf snel beantwoord, op woensdag avond (heel laat) besteld, en op vrijdag kwam PostNL langs. Prima!

• Robert
    Review voor apple4you

Zeer tevreden. Een OWC 12 port thunderbolt 2 dock gekocht, bijna twee jaar geleden. Opeens deden enkele poorten het niet meer. Zonder morren razendsnel hersteld cq vervangen.

• Dick de Ronden
    Review voor apple4you

Zeer nette prijzen en een scherpe prijs voor een specifieke Apple SSD. Duidelijke informatie bestel- en verzendproces per e-mail. Bestelling zeer goed verpakt en snel (1 dag) verzonden.

• M.
    Review voor apple4you

Prima producten voor een lage prijs

• Danny
    Review voor apple4you

Ik ben tevreden, product is netjes geleverd en was goed verpakt. Je kan het verzendproces goed volgen. Het betrof de kit om een Imac 27 inch late 2012 te kunnen voorzien van een harddisk. De prijs van die kit was gunsiger dan die bij de concurrenten. Een punt van aandacht, ik heb via de website een vraag gesteld via het formulier, nooit antwoord op gehad.

Antwoord van apple4you

Er was een emailfout in de backend van de webshop.