atmk.nl

atmk.nl

Duurzame snij- en serveerplanken
Met liefde voor de wereld
Ambachtelijk, duurzaam en uniek! Dat zijn de sfeervolle Finest snij- en serveerplanken. Gemaakt van zaagafval en dunne laagjes gerecycled papier, dat is pas echt tof! Vele laagjes papier en houtvezels worden onder hoge druk stevig op elkaar geperst met hars. Zo ontstaat een duurzame, robuuste en slijtvaste plank die ook nog eens in de vaatwasmachine kan. Voor onze Finest planken hoeven dus geen bomen gekapt te worden in een productiebos. Zo wordt het milieu minder belast en proberen we ons steentje bij te dragen aan de circulaire economie. Daar wordt Moeder Aarde echt blij van.
De zekerheden van https://atmk.nl

Aspirant lid van WebwinkelKeur