avantius
Avantius is opgericht in 2007 door Nicolien en Peter Homan door het vanuit huis in Sassenheim verkopen van USB-sticks en geheugenkaarten. Na een aantal jaren werd het assortiment steeds groter en werd het huis te klein. Het werd tijd voor een nieuwe online webshop én een magazijn in Warmond. Maar al snel werd ook deze locatie te klein en sinds 2021 is Avantius te vinden in Lisse met een uitgebreid assortiment aan artikelen voor in- en om het huis zoals klokken, kachels, bio-ethanol haarden en vele interieuraccessoires.

Sinds 2019 is ook onze jongste zoon Roy bij het bedrijf gekomen en samen met onze andere collega’s vormen wij een hecht en gemotiveerd team. Continue voegen we nieuwe artikelen toe aan ons assortiment en zorgen we ervoor dat onze klanten topservice van ons kunnen verwachten.

Wij verzekeren dat u op werkdagen binnen vier uur antwoord krijgt op uw email. Bij problemen of klachten kunt u het beste contact opnemen via contact@avantius.nl en zorgen wij ervoor dat we samen tot een goede oplossing komen.

Wij streven ernaar retouren binnen 48 uur te verwerken en indien in goede orde ontvangen, direct terug te betalen.
De zekerheden van https://avantius.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020