avantius
Avantius is opgericht in 2007 en is een fantastische webshop voor woon- en thuisaccessoires. Het assortiment omvat een breed scala aan producten waarmee je jouw huis kunt inrichten en gezellig maken. Denk hierbij aan decoratieve objecten, kussens en plaids, wanddecoraties, tafelaccessoires, keukengerei en nog veel meer.

Wat Avantius onderscheidt van andere webshops is de uitstekende service die ze bieden. Hun toegewijde team staat altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de juiste producten en het beantwoorden van eventuele vragen. Ook hebben ze een snelle en gemakkelijke levering, waardoor je snel van je aankopen kunt genieten.

Dus als je op zoek bent naar geweldige woon- en thuisaccessoires en uitstekende service, dan is Avantius de webshop voor jou. Bezoek hun website vandaag nog en ontdek zelf waarom ze zo geliefd zijn bij hun klanten!

Wij verzekeren dat u op werkdagen binnen vier uur antwoord krijgt op uw email. Bij problemen of klachten kunt u het beste contact opnemen via info@avantius.nl en zorgen wij ervoor dat we samen tot een goede oplossing komen.
9,1
Filter 2287 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2284 met beschrijving

• Agnes vd Bovenkamp
    Geverifieerde klant van avantius

Snel geleverd, prachtig bewerkt.

• Cora Blom
    Geverifieerde klant van avantius

De artikelen die ik besteld heb zijn mooi!
    Snel geleverd, en keurig verpakt!

• Hoe beoordeel je avantius?

• G.J. Korpershoek
    Geverifieerde klant van avantius

Snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen.

• Eugènie
    Geverifieerde klant van avantius

Mooie artikelen, goede service en zeer snelle levering

• A. Teeuwen

Het heeft even geduurd. De DPD levert niet graag bij ons. Te ver lopen 🥴

• Trudy Van den Broek

Snelle levering. Overzichtelijke webshop. Heel veel keuzes

• Arjen de Jong
    Geverifieerde klant van avantius

Een van de drie producten was blijkbaar niet meer op voorraad. Hier werd niet over gecommuniceerd, in plaats daarvan werd de bestelling verstuurd en later het niet beschikbare product terug betaald. Had de winkel even contact gezocht hadden we een andere versie van het product overeen kunnen komen (die nog steeds in de winkel staan). Rare gang van zaken dat er nul communicatie over is, niet gechecked wordt wat de klant dan wil met de bestelling, die een incomplete bestelling terug krijgt en op basis van een overmaking moet afleiden dat blijkbaar een product niet geleverd kan worden.

• Jeroen
    Geverifieerde klant van avantius

Product super mooi helemaal naar wensen alleen was er helaas 1 pootje iets korter dan de rest waardoor die wiebelde. Extra filtje er onder en opgelost.

• Geert Bisschop
    Geverifieerde klant van avantius

Prima. Verder commentaar is overbodig.

• Marleen Koppenaal
    Geverifieerde klant van avantius

Vulling is matig (na een aantal dagen uit de verpakking) en het touw is veel dunner dan de andere kussens.

• Nelly
    Geverifieerde klant van avantius

Het is erg snel geleverd en vol deed aan de verwachtingen

• Harm
    Geverifieerde klant van avantius

Snel geleverd, gewoon zoals het hoort.

• Aaldrik Hagedoorn
    Geverifieerde klant van avantius

Goed kwaliteit en snelle levering, we zijn zeer tevreden.

• karin jamin

snel en duidelijk

• Bruno Bertocchi

Rapide et efficace

• gerrit verlooij

bio ethanol kachel

• Marina van Roessel
    Geverifieerde klant van avantius

Mooie kwaliteit kussens. Zachte stof. Snel geleverd. Top!

• Anneke Oost
    Geverifieerde klant van avantius

Prima service en lekker snel geleverd

• J Rademackers

Was super geregeld