avantius
Avantius is opgericht in 2007 door Nicolien en Peter Homan door het vanuit huis in Sassenheim verkopen van USB-sticks en geheugenkaarten. Na een aantal jaren werd het assortiment steeds groter en werd het huis te klein. Het werd tijd voor een nieuwe online webshop én een magazijn in Warmond. Maar al snel werd ook deze locatie te klein en sinds 2021 is Avantius te vinden in Lisse met een uitgebreid assortiment aan artikelen voor in- en om het huis zoals klokken, kachels, bio-ethanol haarden en vele interieuraccessoires.

Sinds 2019 is ook onze jongste zoon Roy bij het bedrijf gekomen en samen met onze andere collega’s vormen wij een hecht en gemotiveerd team. Continue voegen we nieuwe artikelen toe aan ons assortiment en zorgen we ervoor dat onze klanten topservice van ons kunnen verwachten.

Wij verzekeren dat u op werkdagen binnen vier uur antwoord krijgt op uw email. Bij problemen of klachten kunt u het beste contact opnemen via contact@avantius.nl en zorgen wij ervoor dat we samen tot een goede oplossing komen.

Wij streven ernaar retouren binnen 48 uur te verwerken en indien in goede orde ontvangen, direct terug te betalen.
15.826 klantbeoordelingen
Filter 1525 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1522 met beschrijving

• Betsie Grotenhuis
    Geverifieerde klant van avantius

De bestelling is snel geleverd

• Ellen Boger
    Geverifieerde klant van avantius

Zeer snel geleverd,zorgvuldig ingepakt!

• Hoe beoordeel je avantius?

• albert bijker
    Geverifieerde klant van avantius

goeie prijs super snelle levering

• Jeannet Van den Top

Geweldig snelle levering

• Martin Veldhuis

Goede en snelle service.

• Lars Niet
    Geverifieerde klant van avantius

Ze verkopen mooie artikelen en zijn redelijk snel met verzenden.

• Frank
    Geverifieerde klant van avantius

Avantius heeft hele mooie producten en vooral een hele goede service

• henk
    Geverifieerde klant van avantius

Snelle verzending, goede producten die overeenkomen met de afbeeldingen

• Frans Keurhorst

Alles ging goed

• Angela Bessems
    Geverifieerde klant van avantius

Mooi product voor laagste prijs en snel geleverd!