Prima service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gerrie Dezentje-Klomp
- Evelyn
Ik ben heel blij met de spullen die ik besteld heb. Alleen al hoe leuk ze verpakt waren. Het voelde als een cadeautje.
Hoe zou je bababa.nl beoordelen?
- Debbie
Mijn bestelling was met liefde ingepakt! Ben heel blij met de mooie spullen. Dank jullie wel.
- Stephanie van Tol
Snelle levering, goed en prettig verpakt!
- Gerrie
Goede en snelle service.
- Vera
Mooie herfst stempels voor goedkope prijzen.