babywoods

babywoods

Stijlvolle, slimme en duurzame wandcommodes voor baby en kinderkamers
Babywoods levert unieke duurzame en ruimtebesparende wandcommodes aan ouders en verzorgers die bewust met ruimte en hun omgeving omgaan.
4,5

• Zeer ontevreden klant
    Review voor babywoods

Na 5 weken het product nog steeds niet binnen. Vervelendste is dat ik op 1 mail na, geen contact met hen kan krijgen.

• Anika
    Review voor babywoods

2 weken levertijd werd 5 weken. Hiervoor moest ik wel mailen. Op de verpakking stond echter dat hij 3 weken daarvoor al was gemaakt. Het handvat is beschadigd, lijkt op een kras van een mes ofzo. Na deze reviews durf ik het niet meer terug te sturen. De rest nog niet uitgeprobeerd overigens.

• Hoe beoordeel je babywoods?

• Ralph Krens
    Geverifieerde klant van babywoods

Product beschadigd geleverd, terwijl de verpakking geen schade heeft. Retour portaal werkt niet en er wordt niet gereageerd op mails. Telefonisch niet bereikbaar. Gelukkig via Paypal betaald. Pas na terugstorten van het geld door Paypal en geschil via webwinkel keur namen ze contact op. Hulde aan Paypal en webwinkel keur.

• Danielle Jacobs
    Geverifieerde klant van babywoods

Eerste levering was blijkbaar een wandcommode die retour was gedaan, met veel op en aanmerkingen.
    Uiteindelijk een 2e opgestuurd gekregen en helaas weer slechte afwerking (deukjes in het hout, hout schaaft tegen elkaar, geen afdekdopjes etc.
    Maar het ergste vind ik dat je geen contact kan krijgen met babywoods. Heb nu al meerdere mails gestuurd en telefonisch contact geprobeerd te krijgen, maar krijg geen reactie en tevens geen oplossing!!

• Kirsten Hoeks
    Geverifieerde klant van babywoods

Mijn product is nog steeds niet binnen, zelfs niet verzonden..

• Gerhard
    Review voor babywoods

Commode besteld en netjes op tijd ontvangen. Mooi artikel, helaas aantal grote en diepe krassen in hout. Om reactie gevraagd en na meerdere berichtjes werd aanvankelijk compensatie aangeboden. Later ineens niet meer, omdat termijn verstreken zou zijn. Sindsdien worden alle berichtjes genegeerd. Ook geen reactie gekregen op vraag of de scheur de veiligheid beïnvloedt. Ik klaag niet gauw, maar dit bedrijft biedt dusdanig slechte klantenservice en bereikbaarheid dat ik iedereen met klem af zou raden hier te bestellen.

• Rosanne Baardemans
    Geverifieerde klant van babywoods

Twee weken na retour van product nog steeds mijn betaling niet terug ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Melding gemaakt via PayPal en vervolgens heeft babywoods gelijk contact opgenomen en de terugbetaling verwerkt. Er bleek sprake te zijn van vakantie waardoor een en ander niet was verwerkt.

Antwoord van babywoods

Beste Rosanne,

Excuses voor het ongemak. Wegens vakantie hebben wij vertraging in de mail opgelopen. Op 11 july hebben wij inderdaad de retour ontvangen. Ik heb zojuist het bedrag gerestitueerd.

Wij verwerken de retouren 1 keer aan het einde van de maand. Dit staat ook op de website weer gegeven.

Met vriendleijke groeten,
    Team Babywoods

• Norbert De man
    Geverifieerde klant van babywoods

degelijk en goed afgewerkt.