badkamervoorjou
De perfecte badkamer. Wij helpen je graag. Bekijk ons uitgebreide assortiment en zet de eerste stap naar je nieuwe droom badkamer.
8,7
Filter 215 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 145 met beschrijving

• Lesley Defloo

TOP Service

• Ann Vande Voorde
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Op de website staat dat het artikel in voorraad is. Blijkt dat de kraan wel voorradig was maar het inbouwelement niet. Het was helpend geweest indien de website correcte en volledige informatie zou weergeven. Nu liggen de werken stil tot het inbouwelement wordt opgestuurd.

• Hoe beoordeel je badkamervoorjou?

• André Kil
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Zeer slechte verzend en retour policy. Na het artikel bij BadkamerVoorJou te hebben besteld konden ze het twee weken lang niet versturen ondanks de status online dat het verstuurd kon worden. Na 1,5 week ergens anders besteld volgende dag binnen. Echter na aangeven dat ik het product niet meer nodig heb moest het alsnog verstuurd worden. Gelukkig hebben ze wel de retourkosten betaald, wat ze normaal niet doen.

• Marinho Marcelle
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Ondanks het onjuiste product een voortreffelijke service

• Claudia van Dop

Super service!!

• QM
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Snelle levering, goede service en de beste prijzen. Vriendelijke en zeer behulpzame klantenservice medewerkers.

• Brenda Van den Berg
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Lange levertijd!! Nog niet ontvangen… even afwachten…

• Maarten
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Mooie tegels, wel jammer dat de verzendbevestiging een week later kwam dan de levering. Werden plots gebeld door de chauffeur dat hij in de buurt was.

• Mark
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Keurig op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Top

• Joeri Splinter
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Duidelijke website en snelle verzending

• Marja Peeman
    Review voor badkamervoorjou

Fijne website, snel geleverd!

• Mario
    Review voor badkamervoorjou

Mooie spullen en goede service. In plaats van terugmailen werden we gebeld toen er iets niet paste. Even per telefoon geholpen en probleem opgelost.

• Harry Burggraaf
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Prima product voor een goede prijs

• Danny B
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Gemakkelijk te bestellen, alleen de levering was wat onduidelijk. Kregen een mail dat onze bestelling klaar stond voor verzending en dat deze snel geleverd zou worden. Maandag besteld, vrijdag gebeld of er al iets bekend was over wanneer de tegels geleverd werden. Het antwoord was kort en bondig; vandaag tussen 1 en 2 uur. Jammer genoeg niemand thuis in de bestelling aan te nemen. Gelukkig nam de chauffeur wel telefonisch contact op een i.o.m mij levering voor de deur geplaatst. Of dit aan badkamervoorjou.nl ligt of aan het transportbedrijf? Geen idee, maar wij hebben onze tegels.

• Rinske
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Topspiegel gekocht, alleen zeer lange levertijd/wachttijd terwijl deze aangetoond was als op voorraad.

• Bernadet
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Nu twee keer besteld, beide keren conform afspraak geleverd.

• PARD
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Bijpassende toiletrolhouder gunmetal bij de andere gunmetal accessoires. Leveringstermijn wel 1 week, dat hedendaags wel lang is, het is ook geen koopjesperiode ofzo, dus daaraan kan nog gewerkt worden qua leveringstermijn.

• M Burgers
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Had inbouwnis besteld was beschadigd en te donker, deze 13-2 retour gestuurd en tot op heden 6-3 nog geen geld terug gestort terwijl er staat binnen 14 dagen geld terug. Ander merk inbouwnis op 13-2 besteld, kreeg netjes mail dat deze helaas pas 27-2 leverbaar was zou deze dus 28-2 in huis hebben. Paar x gebeld ze zijn aller aardigst aan de telefoon ik had ook geen verzendbevestiging gehad, maar goed pakket bleek dus bij post nl zoek te zijn??? Dag erna had ik opeens wel een verzendbevestiging heel vreemd volgens mij was hij gewoon niet op 27-2 verstuurd. Uiteindelijk 4-3 pas is huis

• Jannes
    Review voor badkamervoorjou

Top service en goed geholpen met een snelle verzending!!! dikke 5 sterren review van mij.

• Vitus van Netten
    Geverifieerde klant van badkamervoorjou

Nette prijzen en maandag besteld vrijdag in huis voor high er kraan hot bath