bamboo stories

bamboo stories

Bewuste en betaalbare bamboe beauty & bedding producten die gezien mogen worden vind je bij bamboo stories. We verpakken daarnaast ecologisch, onze site draait 100% op duurzame energie én we planten bomen. Goed voor jou en het milieu!
9,6

• P
    Review voor bamboo stories

Beddengoed slaapt echt heerlijk, droogt snel en de levering was super!

• Jelmer
    Geverifieerde klant van bamboo stories

Goede en fijne kussenslopen!

• Hoe beoordeel je bamboo stories?

• Marianne Akkermans-trip
    Geverifieerde klant van bamboo stories

De haarborstel is fijn maar de haar handdoek is niet handig . Te klein , zelfs bij kort haar .

Antwoord van bamboo stories

Dag Marianne, dankjewel voor je review en wat fijn dat de haarborstel goed bevalt! De haarhanddoek zou bij kort, halflang en lang haar fijn in gebruik moeten zijn. Als je meer wilt weten over hoe je deze het beste kunt gebruiken om je haar optimaal te drogen, vind je uitgebreide informatie op onze website: https://bamboo-stories.nl/product/bamboe-haarhanddoek/.

Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, stuur ons dan gerust een mailtje. We staan altijd voor je klaar. Een fijne dag gewenst!

• Linda
    Review voor bamboo stories

Heel zacht beddengoed, mooi verpakt en snel binnen.

• Lianne
    Review voor bamboo stories

Snelle service en mooi beddengoed voor een mooie prijs. Zeer tevreden!

• Elke
    Review voor bamboo stories

Goede en duurzame tandenborstel. Leuk verpakt. Fijn in gebruik!

• Sanne
    Review voor bamboo stories

Snel geleverd en het beddengoed is echt van goede kwaliteit. Mijn haar zit nu veel beter na het slapen.

• Mayra Hadjidakis
    Review voor bamboo stories

De bamboe kussenslopen zijn zo mooi en fijn! En worden snel en netjes geleverd! Weer erg blij mee :)