beveiligingscamera.store

beveiligingscamera.store

Beveiligingscamera.store is een onderdeel van NMS recherche uit Veenendaal.

Vanuit het recherchebureau zijn wij al jaren gespecialiseerd in allerlei soorten beveiligingscamera's en verborgen camera's. Omdat wij veel aanvragen vanuit onze relaties krijgen voor het opzetten van preventieve camerasystemen, hopen we middels deze website ook bedrijven, instellingen en particulieren te kunnen bedienen die nog geen relatie van NMS recherce zijn.

Beveiligingscamera's ofwel bewakingscamera's zijn niet meer weg te denken uit onze maatschappij en zogen voor een veiligere omgeving.

Beveiligingscamera.store is geen low-budget winkel, maar een bedrijf waar u voor een eerlijke prijs een serieus camerasysteem aan kunt schaffen. U kunt bij ons ook terecht voor de installatie, onderhoud en support.
Filter 76 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 59 met beschrijving

• Ivo van Lith
    Geverifieerde klant van beveiligingscamera.store

Ondanks wat problemen met voorraad, keurig geregeld en geïnformeerd

• R.P. van Nek
    Geverifieerde klant van beveiligingscamera.store

Goede service en geduldig met uitleg van de mogelijkheden.

• Hoe beoordeel je beveiligingscamera.store?

• Erwin Edelenbosch

binnen 24u in huis, goede prijzen en prima service

• E.
    Review voor beveiligingscamera.store

Snelle levering. Ik zou hier zeker weer bestellen.

• Gerard Houterman
    Geverifieerde klant van beveiligingscamera.store

Hij voldoend aan mijn wensen

• Edwin Penning
    Geverifieerde klant van beveiligingscamera.store

omdat ik een niet passend onderdeel had besteld werd ik gebeld welke variant wel wenselijk is!!! top en dank voor vertrouwen en overleg

• W van Duuren
    Geverifieerde klant van beveiligingscamera.store

Prima service goedadvies en redelijke prijs

• Freek
    Geverifieerde klant van beveiligingscamera.store

Ik heb bij deze firma de hele beveiligings camera installatie gekocht. Ze hebben mij heel goed voorgelicht en ook naderhand telefonisch geholpen om het infrarood van een camera uit te schakelen.
    Dit is een bedrijf wat personelijk is het de service hoog heeft staan.

• Herman Noort
    Geverifieerde klant van beveiligingscamera.store

Prima service. Voorafgaand aan de bestelling al de benodigde info gekregen mbt de instellingen. Heel fijn.

• MH
    Geverifieerde klant van beveiligingscamera.store

Zeer goede service en snelle levering, bij vragen altijd netjes antwoord gehad