bij Sam's kleding en meer

bij Sam's kleding en meer

een leuke webwinkel,met diverse artikelen,van kleding tot dekbedovertrekken,zonnebrillen tot geurkaarsen en nog veel meer
gezellig online shoppen doe je bij Sam's kleding en meer
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

mijn naam is samantha rorik, in november 2018 startte ik op 17 jarige leeftijd mijn eigen fysieke winkel.echter 3 maanden later kreeg ik een herseninfarct.
dat was een fikse tegenslag,echter 6 maanden later kon ik toch weer in mijn eigen winkel staan,en kwam ook de webshop op gang.
zowel mijn fysieke winkel,als webshop,bestaat uit artikelen voor dames,van kleding tot parfum,nagelprodukten,dekbedovertrekken en nog veel meer.
een variatie die regelmatig wisselt zodat het altijd leuk is om zowel in de winkel als online te shoppen bij Sam's kleding en meer

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020