Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
bladconfetti heeft 7 5 ster reviews 7
bladconfetti heeft 2 4 ster reviews 2
bladconfetti heeft 0 3 ster reviews 0
bladconfetti heeft 1 2 ster reviews 1
bladconfetti heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Bart

    Perfecte groene opening voor Veel in Hout! Wat een succes! Voor de officiële opening van onze nieuwe afzuiginstallatie in de werkplaats van Veel in Hout zochten we een feestelijk én milieuvriendelijk knalmoment. Deze bladconfetti was de perfecte match! Het dwarrelde prachtig door de lucht en paste als natuurproduct natuurlijk perfect bij ''Veel in Hout''. Het grote voordeel? Omdat het 100% biologisch afbreekbaar is, hoefden we ons na het feestmoment geen zorgen te maken over plastic troep in of rond de werkplaats. Een absolute aanrader voor elk duurzaam bedrijfsmoment! ✨

  2. Floris

    Mooi en duurzaam product! Praktisch verpakt. Communicatie rondom bestelling ook tip top. Goed alternatief voor de bio-afbreekbare gekleurde confetti die toch letterlijk en figuurlijk een synthetisch tintje achterlaten. Ik kom zeker terug!

    Reageer
  3. Hoe zou je bladconfetti beoordelen?

  4. Veronique Elte

    Snelle levering, fijn product! Een uitleg hoe te gebruiken ontbrak (of konden wij niet vinden)

    Reageer
  5. Janneke Kuijt van Duijn

    Fijne communicatie. Goed geregeld en het openen van het pakket was een feestje op zich door de leuke kaartjes en persoonlijke noot op de kaart. Onze dochter en schoonzoon hebben dankzij Bladconfetti een extra feestelijk moment beleefd op hun huwelijksdag ❤️

  6. Linda

    Goed geholpen, ook telefonisch netjes te woord gestaan door Bas. Attent ook, de handgeschreven boodschap bij mijn pakketje. Bedankt Bladconfetti! Keep up the good work.

    Reageer
  7. T. Kragten

    Ik had 120 zakjes confetti besteld. Ik kreeg een doos vol confetti en 120 lege zakjes erbij. Toen ik daar achterkwam was het te laat om nog zelf te gaan vullen. Ik heb alles dus weg kunnen gooien... Ik ben blij dat biologische confetti bestaat, maar dit was niet handig.