budgetjaloezieen.nl

raamdecoratie
Filter 469 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 440 met beschrijving

• Ma ro
    Geverifieerde klant van budgetjaloezieen.nl

Keuze uit bamboe jaloezieën met brede lamellen en voor weinig geld ten aanzien van alle andere aanbieders die geen bamboe hadden en ook nog eens een stuk duurder waren. Ik twijfelde over de betrouwbaarheid van deze site omdat het wat minder professioneel over komt, er word gevraagd staaltjes terug te sturen bijvoorbeeld. Maar desalniettemin zou ik deze site zeker aanraden, ben er echt ontzettend blij mee!
    Ze zijn mooi van kleur en verrassend snel geleverd!
    Wel kan de meetinstructie en monteerinstructie een stuk beter/uitgebreider en duidelijker vooral bij het meten van de erker. Hoe wil je ze bijvoorbeeld in de hoek hebben hangen overlappend of niet. Ik zou even verdere Google dan alleen hun site te gebruiken dat hebben we helaas niet gedaan.

Maar twijfel je, niet doen, is echt de moeite waard!

Beste MA Ro,

Hartelijk dank voor de feedback. Fijn te horen dat de jaloezieën naar wens zijn.
    We vragen klanten inderdaad om kleurstalen terug te sturen om zo de kosten voor het aanschaffen van nieuwe kleurstalen laag te houden. We zijn immers een budget site en hopen zo de kosten wat te drukken. Al moet ik toegeven dat veel klanten dit niet doen.

In de meetinstructie staat inderdaad niets over het plaatsen van de jaloezieën in hoeken. maar bij vragen kunt u altijd contact met ons opnemen en zullen wij u graag van een passend advies voorzien.

• Nele Fasseel

Klantvriendelijk.

Beste Nele,

Hartelijk dank voor de feedback en nog een fijne dag!

• Hoe beoordeel je budgetjaloezieen.nl?

• Joop de Boer

goede jaloezie

Beste Joop,

Wat fijn dat de jaloezieën zo goed bevallen.
    Nog veel plezier er mee!

• Lil Huiz
    Geverifieerde klant van budgetjaloezieen.nl

Levering binnen de gestelde tijd.

Beste Mevrouw Huiz,

Fijn te horen dat uw bestelling tijdig geleverd is.
    We hopen dat u er nog veel plezier van heeft.

• Henk
    Review voor budgetjaloezieen.nl

Zowel bestelling, communicatie als keurige levering door vriendelijke chauffeur is gewoon NIETS op aan te merken. Het produkt ziet er keurig uit. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen, ook in mijn kennissenkring. TOPbedrijf, en nee ik heb geen aandelen, maar ik vond dit echt een reden om een review te plaatsen wat ik normaliter niet zo snel doe.

Beste Henk,

Hartelijk dank voor deze feedback. Fijn te horen dat het gehele proces goed is verlopen en u tevreden bent met de bestelde jaloezieën. Wij hopen dat u er nog veel plezier van heeft.

• Jules Verkuilen
    Geverifieerde klant van budgetjaloezieen.nl

Nette producten en snelle reactie via de mail.

Beste Jos,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat alles naar wens is.
    Wij wensen u nog veel plezier met de bestelde jaloezieën.

• Cathleen
    Review voor budgetjaloezieen.nl

Super netjes!
    Ben er echt ontzettend blij mee!
    Mooie kleur, goede kwaliteit, netjes verzonden zonder beschadigingen.
    Had contact gehad over mijn bestelling, netjes te woord gestaan en ze beantwoorden al je vragen, indien ze dit niet kunnen beantwoorden dan zorgen ze dat je word terug gebeld.
    Ik heb 2 jaloezieën besteld die naast elkaar kwam te hangen, super netjes uitgelijnd en een mooie afdeklat met magneten.
    Makkelijk te monteren en hangt echt stevig.

Beste Cathleen,

Hartelijk dank voor uw feedback. En fijn te horen dat alles naar wens is.
    We hopen dat u nog lang plezier heeft van de jaloezieën.

• pieter klavers
    Geverifieerde klant van budgetjaloezieen.nl

Goed ingepakt en alles was op maat
    Was stevig spul

Geachte Heer Klavers,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn te horen dat het allemaal goed is ontvangen.
    Wij wensen u er nog lang plezier van.

• DBB
    Geverifieerde klant van budgetjaloezieen.nl

Makkelijk met bestellen en goede prijs en kwaliteit!

Beste DBB,

Fijn te horen dat alles naar wens is.
    Wij hopen dat u er nog lang plezier van heeft

• Martine heerkens
    Geverifieerde klant van budgetjaloezieen.nl

Snelle levering, duidelijke meet instructie, ziet er netjes uit. Hebben geen ervaring met nazorg of garantie.

Beste Martine Heerkens,

Fijn te horen dat alles naar wens is. Mocht er toch nog wat zijn of mocht u nog vragen hebben, dan horen we het graag.