by.AMELLE
by.AMELLE verkoopt de laatste trends op het gebied van dameskleding en de nieuwste fashion musthaves.
Dameskleding, Fashion, Musthaves
Filter 126 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 99 met beschrijving

• Add

• Sabien Van aaken
    Geverifieerde klant van by.AMELLE

Hele leuke kleding, alles is zoals ze het beschrijven, leuke prijs! Kortom geweldig!!

• Hoe beoordeel je by.AMELLE?

• iris van schuppen
    Geverifieerde klant van by.AMELLE

Snelle levering en leuke kleren voor een goede prijs!

• Ditsie Van Eldijk
    Geverifieerde klant van by.AMELLE

Mooie kleding voor een betaalbare prijs.

• Jessie Wijnhoven
    Geverifieerde klant van by.AMELLE

Leuke kleding en mooie prijzen!!

• Daniëlle Van Gils
    Geverifieerde klant van by.AMELLE

Super leuke kleding voor weinig 😊

• Estelle De Jong
    Geverifieerde klant van by.AMELLE

Woensdag 1 september mijn artikel terug gestuurd, het is inmiddels 11 september en nog steed geen bericht terug gekregen of überhaupt informatie over mijn retournering? Heel heel slecht. Ook heb ik er ZELF nog achter aan moeten mailen waar ik overigens ook nooit reactie op heb gehad. Ik ben werkelijk zwaar teleurgesteld en wil gewoon mijn geld terug.

Antwoord van by.AMELLE

Beste Estelle,

Bedankt voor de feedback. Na ontvangst en verwerking van de retourzending wordt het aankoopbedrag automatisch binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waarmee deze is betaald door onze payment provider.

Liefs,
    Marschinka - Team by.AMELLE

• Kim Swiers
    Geverifieerde klant van by.AMELLE

Omdat Je er hele leuke dingen kan kopen,en het Zit altijd erg goed ,ik koop er graag er zitten mooie items bij waar je vrolijk van word ,dus ik raad iedereen aan om hier een kijkje te nemen.

• Lior Roelfsema
    Geverifieerde klant van by.AMELLE

Snel geleverd, kwaliteit is goed!

• Gerrie Ten Cate
    Geverifieerde klant van by.AMELLE

Heb 4 artikelen voor €50,= gekocht uit de collectie! Zo goedkoop en had het de volgende dag al in huis!