catsandthings.nl

catsandthings.nl

De webwinkel voor kattenouders die dol zijn op hun katten en ze tot in de puntjes van hun snorharen willen verwennen. Mensen die vinden dat hun katten volwaardige gezinsleden zijn.

Als jij je ook maar een beetje herkent en jezelf kattenouder noemt, dan is Cats & Things echt iets voor jou. Hier gaan we net niet over de top maar willen we een plekje voor je kat creëren, die op een mooie manier geïntegreerd is in je huis en je leven
  • Hilde
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Een heel interessante online cursus. Heel duidelijk uitgelegd en met veel foto’s over het katten gebit en het belang van goede verzorging.

• Miranda
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Het bestelde kussen was er snel, fijn! De poes, die normaal gesproken wat terughoudend is, lag binnen 10 minuten op het kussen. Het valt erg in de smaak!

• Hoe beoordeel je catsandthings.nl?

• Hilde
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Fijn persoonlijk geholpen en advies gekregen

• Rian
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Ik dacht altijd het zal wel zo'n balletjeskussen. Uiteindelijk toch een keer eentje bestelt en niet te geloven hoe deze in trek was. Wij hebben 2 poezen en toen maar een kussen. Het was de favoriet en hoe ze het deden de dames moesten samen op het kussen liggen. Inmiddels er nog eentje bijgekocht, zodat ze allebei op hun favoriete plekje kunnen liggen. Echt een aanrader!

• Wil van Berkum Moed
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Gaat op de wensen van de klant in

• H. Wuijten
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Leuk persoonlijk advies gekregen. Mijn kater heeft dankzij Ina eindelijk een speeltje dat hij echt leuk vindt. Hij beweegt nu lekker veel. Hele goede persoonlijk service.

• Geoffrey Keyner
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Goede spullen blije katjes en blij baasje

• Maria Kamphuis
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

vlotte levering en fijne poezekleedjes.. de snacks vond poesgijsje eerst wel oké maar toen was het over

• Monique Bol
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Super service , snelle levering en vriendelijk contact !

• Jet
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Heel mooi gemaakt kussen, katten zijn er gek op.

• Wil van Berkum Moed
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Goede en stevige speeltjes voor de kat. Dus duurzamer dan de meeste katten speeltjes en zeer geliefd bij onze kat!!!

• Annemieke de Jager

Leuke hebbedingetjes

• Martin Meijer
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Snelle levering, Ina heeft echt haar best gedaan om ons en de kat blij te maken.

• anneke van tiel
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Snel en keurig Verzonden!

• Bart Entjes
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Geweldige webshop, top service en goede bezorging

• Jet
    Review voor catsandthings.nl

Netjes verpakt en geleverd door PostNL. Balletjeskussen is super, heel goed gemaakt, daar zullen ze lang plezier van hebben. Katten zijn er blij mee (en ik ook). Blij met deze winkel!

• JOYCE hanenberg
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

goede service en leuk contact, geniet van de mails

• G.H.J. Rösken

Precies zoals verwacht!

• Annemieke de Jager
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Leuke kattendingetjes, altijd met een kaartje erbij en met liefde ingepakt.

• Elvira
    Geverifieerde klant van catsandthings.nl

Fijne spullen, snel verzonden en goed ingepakt!