dailygrabdeals.nl

Lidmaatschap per 04-07-2018 ingetrokken

4,9

• Diana van Katwijk
    Review voor dailygrabdeals.nl

Ik heb voor de eerste keer besteld. Ik moest van te voren betalen, wat ik niet prettig vond. Nadat ik besteld en betaald had hoorde ik helemaal niets: geen ontvangst van zowel de bestelling als de betaling. Na ruim een week ontving ik de slippers die ik besteld had. Laat voortaan even weten dat eea ontvangen is en wanneer de bestelling verwacht kan worden! Zeker als van te voren betaald moet worden. De slippers zijn overigens mooi! 😉

Antwoord van dailygrabdeals.nl

Beste Diana, Bedankt voor je reactie. Wij bieden ook de mogelijkheid aan om te betalen via Afterpay. Misschien was dat dan fijner geweest. Verder staat op onze site altijd een levertermijn in de opmerkingen vermeld en dat was in het geval van de slippers 12-14 werkdagen. Veel plezier met je slippers

• Jan Willem
    Review voor dailygrabdeals.nl

Goede service van hun gekregen
    Binnen 2 dagen opzetborstels ontvangen

Beste Jan Willem,
    Bedankt voor de positieve review!!

• Wendy
    Review voor dailygrabdeals.nl

Slippers besteld en binnen 2 dagen al in huis.

Antwoord van dailygrabdeals.nl

Beste Wendy, Bedankt voor de positieve review!

• Gedupeerde
    Review voor dailygrabdeals.nl

Pure oplichterij! Niet doen!! Ik heb 2 maanden geleden 2 led strips besteld voor achter de televisie. Enige wat ik heb ontvangen in 2 maanden tijd is een orderbevestiging. De bestelling zou als het goed is in 3 weken tijd bezorgd worden. Heb intussen al 3 mails gestuurd en 5 keer gebeld, er wordt niet gereageerd en ook niet opgenomen. Afzetterij!!!!

• Jan O
    Review voor dailygrabdeals.nl

Op 18 maart 2018 heb ik twee bestellingen geplaatst via uw website dailygrabdeals.com tot op heden zijn deze niet geleverd. Het gaat om een bestelling 2 sets scheermesjes van in totaal 47 euro.

Tot op heden is er niets geleverd, tevens is er geen geld teruggestort. Zonder ook maar een reactie te geven. Treurige praktijken.

Gezien de andere reacties, intrekken dat webwinkelkeurmerk!

• Evert
    Review voor dailygrabdeals.nl

Ik heb 3 april een lamp besteld, en heb 23 april, 25 april en 30 april een email gestuurd met de vraag wanneer deze lamp wordt geleverd. Tot op heden heb ik geen reactie, noch een lampje ontvangen. Ook de online webchat geeft geen gehoor. Jammer, ik adviseer mensen daar niets te kopen.

• gerard
    Review voor dailygrabdeals.nl

iets besteld 23 mrt direct betaald met ideal, 16 april en 22 april mail gestuurd geen reactie, vandaag 4 mei gebeld, telefoon wordt niet beantwoord, ik voel me opgelicht.
    weet niet of ik ooit nog iets van ze ontvang anders dan een slecht gevoel

• JAH
    Review voor dailygrabdeals.nl

Op 8 april iets besteld, nu op 28 april nog niets ontvangen. Een week geleden gemaild en er zou binnen 24 uur antwoord komen. Nu dus een week later en nog geen antwoord gehad. Wat een ellendige webshop. Ik zal hier nooit meer iets bestellen.

• Danny
    Review voor dailygrabdeals.nl

Ook ik heb net als de onderstaande reviews slechte ervaringen met Dailygrabdeals. Mijn mail wordt niet beantwoord, zelfs niet na 2x versturen. De bestelling heb ik 13 maart geplaatst en ik heb nog steeds niks binnen (1 maand later). Dit kan en hoort niet. Zeer slechte zaak in mijn optiek. Derhalve kan ik iedereen aanraden om geen zaken te doen met dit bedrijf!

• DHK
    Review voor dailygrabdeals.nl

Wat een ramp, 13 maart een bestelling gedaan en tot op heden nog niks ontvangen. Hier bestel ik in ieder geval niet nog een keer!

Ik geef ze nog deze week om mijn order te verzenden en daarna ga ik aangifte doen van oplichting.

• Sjoerd
    Review voor dailygrabdeals.nl

Riekt naar oplichting. Eerst een mail dat het niet op tijd geleverd kan worden door het Chinese nieuwjaar. Daarna heb ik een mail gestuurd dat ik min order wil annuleren en wordt er niet meer gereageerd. Als ik binnen 10 werkdagen mijn geld niet terug heb ga ik mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen en aangifte van oplichting doen.

• MdJ
    Review voor dailygrabdeals.nl

Direct na het plaatsen van de bestelling heb ik via mail contact gezocht met dailygrabdeals.
    Hierop kreeg ik een automatisch antwoord terug dat ze binnen 24 uur zouden reageren.
    Dat gebeurde echter niet. Daarom na 2 dagen weer een mail gestuurd. Ook hierop volgde geen reactie.
    Kortom. Meerdere mailtjes gestuurd. Meerdere keren gebeld. 2x voicemail ingesproken.
    Uiteindelijk ontving ik pas na een week een verontschuldiging via mail.

“Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Het kan zijn dat u al gemaild heeft maar wij hebben problemen gehad met de mail. Vandaar dat wij geen mails konden lezen en ophalen vandaar dat ik u even mail over de status.

Uw bestelling en betaling hebben wij ontvangen alleen zijn de producten door het Chinees Nieuwjaar helaas niet op tijd bij ons binnen gekomen.”

Blijkbaar hadden ze ook een probleem met hun telefoonserver want de telefoon beantwoorden doen ze ook niet.

Als consument voel ik me min of meer belazerd. Ook al was het geld nadat er eindelijk contact was vlot teruggestort.
    Het heeft er alle schijn van dat de webshop een simpel doorstuur luik is voor bestellingen van bijvoorbeeld aliexpress.
    Dit in combinatie met een belabberde communicatie zorgt er in ieder geval voor dat ik nooit meer iets ga bestellen via deze webshop.

Beste M
    Inmiddels hebben wij deze zaak keurig per mail met u afgehandeld en de retourbetaling is ook al verwerkt. Nogmaals onze excuses

• Paul
    Review voor dailygrabdeals.nl

Bestelling geplaatst van een wifi video deurbel. Op 8 februari 2018 besteld en betaald. Nu 27 februari nog niks verzonden of gehoord. E-mails worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Vervelend want ik ga verhuizen, dus mocht het nog worden bezorgd dan is het adres fout.

Ik hoop dat ik spoedig bericht krijg dat het wordt verzonden of dat ik mijn geld terug krijg.

Tot nadere orde ben ik bang dat dit niet in de haak is. Bestel absoluut niet via deze site!

• Van Marle
    Review voor dailygrabdeals.nl

2 bestellingen gedaan op 27 jan 2018. Eentje is uiteindelijk aangekomen in gescheurde verpakking. De andere tot op vandaag nog niets van vernomen. Twee maal gemaild. Tweede keer auto respons met we nemen binnen 24 uur contact met u op. Niet het geval geweest. Nu net proberen te bellen. Kom ik in een voicemail terecht zonder naam of iets dergelijks. Meerdere keren proberen te bellen, maar geen wachtstand alleen voicemail, waar ik niet veel van verwacht.

Zou fijn zijn als iemand bij Dailygrabdeals eens naar de #200002631 kan kijken.

Antwoord van dailygrabdeals.nl

Als het goed is is inmiddels alles met u opgelost en is de retourbetaling inmiddels verwerkt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

• Jacques Zwik
    Review voor dailygrabdeals.nl

3 februari een bestelling gedaan maar tot op heden niets ontvangen.
    Heb al tientallen keren gebeld maar er is niemand die opneemt.
    Heb al 3 keer een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord.

Antwoord van dailygrabdeals.nl

Allereerst mijn excuses voor de late reactie.
    Het kan zijn dat u al gemaild heeft maar wij hebben problemen gehad met de mail. Ook stond het verkeerde telefoonnummer vermeld. Normaal gesproken zijn wij per mail altijd bereikbaar en kunt u ook altijd een voicemail bericht achterlaten. Als het goed is heeft u inmiddels een mail gehad omtrent uw bestelling. Nogmaals onze excuses!

• Matthijs
    Review voor dailygrabdeals.nl

Ik heb begin januari 2018 2 artikelen besteld bij Dailygrabdeals.nl na 3 weken heb ik contact opgenomen omdat ik nog niks had vernomen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op email wordt maar mondjesmaat gereageerd. Na diverse pogingen contact gekregen waarna excuses werden aangeboden en beterschap werd belooft. In de loop van de week zouden de spullen binnen komen en zou alles verstuurd worden. Wederom niks ontvangen. Na contact kreeg ik te horen dat de spullen er niet bij zaten tijdens hun laatste levering. Wederom wachten. Uiteindelijk heb ik 1 product ontvangen, na een maand en is het andere artikel niet op voorraad. Ik verwacht mijn geld terug maar het blijft momenteel doodstil. Ik verwacht niet dat ik mijn geld nog terug krijg.

Slechte excuses is ook hun vak, ik zie al vaker dat ze zich verschuilen achter netwerkproblemen waardoor ze niet bereikbaar zijn. Bij mij hadden ze geen telefoon en geen internet. Hahaha

1 tip voor een ieder, doe geen zaken met deze website. Dit betreft een bedrijf wat hun afspraken niet na komt en wat geen artikelen op voorraad heeft. Alles moet besteld worden na dat de consument heeft betaald. Als zaken niet optijd geleverd kunnen worden of uberhaupt niet geleverd kunnen worden is het bedrijf niet bereikbaar zowel telefonisch als per email.

PAS OP!!! KOOP NIKS BIJ DIT BEDRIJF!!

Beste Matthijs,
    Volgens mij heeft u keurig het bedrag terug ontvangen van het niet geleverde product. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het graag!

• Fer
    Review voor dailygrabdeals.nl

Op 3 februari heb ik een bestelling geplaatst. Tot op heden(14feb) heb ik nog niks ontvangen, nog geen man over boord natuurlijk. Maar nu probeer ik het bedrijf meerdere malen te bereiken middels mail en telefoon maar voor alsnog zonder resultaat. Lezen jullie wel deze review? Mocht dat het geval zijn, neem even contact met me op.

Beste Ferry,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie.

• Linda
    Review voor dailygrabdeals.nl

Bestel ieder jaar hier mijn slippers en ben zeer tevreden. Ben heel benieuwd naar de nieuwe collectie!

• Yvonne
    Review voor dailygrabdeals.nl

Heb een unicorn onesie besteld.
    Hele leuke onesie en binnen de tijd geleverd.

Antwoord van dailygrabdeals.nl

Bedankt voor uw positieve review! Leuk om te horen dat u blij bent met de onesie.

• Lucas
    Review voor dailygrabdeals.nl

Opzetborstels besteld. Deze waren snel binnen en werken perfect.

Antwoord van dailygrabdeals.nl

Bedankt voor uw positieve review!