de Glutenvrije Bier Specialist

de Glutenvrije Bier Specialist

Een lekker biertje drinken als coeliakie patiënt? Dat is een wens voor velen die een glutenvrij dieet moeten volgen, echter tot heden moeilijk te realiseren. Immers, ‘gewoon’ bier bevat helaas gluten en is daarom niet geschikt voor consumptie door coeliakie patiënten.

De Glutenvrije Bier Specialist brengt daar verandering in. Door een uitgelezen assortiment van glutenvrije pilsener en glutenvrije speciaal bieren aan te bieden maken wij het voor iedereen mogelijk om zonder problemen van een lekker glutenvrij biertje te kunnen genieten. De Glutenvrije Bier Specialist is importeur en distributeur van glutenvrije bieren en levert aan consumenten, horeca en retail.

In onze webwinkel vindt u een uitgebreid assortiment aan glutenvrije bieren. Bij elk bier vindt u een uitgebreide omschrijving over de brouwerij en uiteraard over het bier zelf. U kunt het bier van uw keuze eenvoudig vinden via de landen-, brouwerij- of biersoortkeuze mogelijkheid, of zoeken via de zoekmogelijkheid in onze webshop. Winkel met een gerust gevoel glutenvrij, want elk bier dat wij voeren in onze bierwinkel is glutenvrij. Laat u zich verrassen door ons uitgebreide assortiment aan gluten vrije bieren.

De zekerheden van https://www.bierglutenvrij.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017