de Glutenvrije Bier Specialist

de Glutenvrije Bier Specialist

Een lekker biertje drinken als coeliakie patiënt? Dat is een wens voor velen die een glutenvrij dieet moeten volgen, echter tot heden moeilijk te realiseren. Immers, ‘gewoon’ bier bevat helaas gluten en is daarom niet geschikt voor consumptie door coeliakie patiënten.

De Glutenvrije Bier Specialist brengt daar verandering in. Door een uitgelezen assortiment van glutenvrije pilsener en glutenvrije speciaal bieren aan te bieden maken wij het voor iedereen mogelijk om zonder problemen van een lekker glutenvrij biertje te kunnen genieten. De Glutenvrije Bier Specialist is importeur en distributeur van glutenvrije bieren en levert aan consumenten, horeca en retail.

In onze webwinkel vindt u een uitgebreid assortiment aan glutenvrije bieren. Bij elk bier vindt u een uitgebreide omschrijving over de brouwerij en uiteraard over het bier zelf. U kunt het bier van uw keuze eenvoudig vinden via de landen-, brouwerij- of biersoortkeuze mogelijkheid, of zoeken via de zoekmogelijkheid in onze webshop. Winkel met een gerust gevoel glutenvrij, want elk bier dat wij voeren in onze bierwinkel is glutenvrij. Laat u zich verrassen door ons uitgebreide assortiment aan gluten vrije bieren.
Glutenvrij bier, Suikervrij bier, Koolhydraatarm bier
Filter 239 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 234 met beschrijving

• R
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!

• Ramon Weisscher
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Goede producten en snelle levering

• Hoe beoordeel je de Glutenvrije Bier Specialist?

• Harm van der Maas
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Wat een lekkere biertjes, netjes verpakt en de volgende dag al in huis

• G D'Arsie
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Snelle geleverd en prima verpakt.

• Ties van der Meer
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Snel, duidelijk en lekker!

• Arjan Visser

• H.R.M. Schouten
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Levering is snel en vooral met herbruikbaar materiaal en vooral papier en karton

• Karla Abbas-Beunder
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Snelle levering volgende dag al in huis

• Lieke van Engelen

Overzichtelijk en veel aanbod

• Rineke Besselink-Baede
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Een geweldig aanbod van glutenvrije bieren en wat een genot dat hier ook smakelijk alcoholvrij (0,0%) bier verkrijgbaar is en snel geleverd wordt!