de Glutenvrije Bier Specialist

de Glutenvrije Bier Specialist

Een lekker biertje drinken als coeliakie patiënt? Dat is een wens voor velen die een glutenvrij dieet moeten volgen, echter tot heden moeilijk te realiseren. Immers, ‘gewoon’ bier bevat helaas gluten en is daarom niet geschikt voor consumptie door coeliakie patiënten.

De Glutenvrije Bier Specialist brengt daar verandering in. Door een uitgelezen assortiment van glutenvrije pilsener en glutenvrije speciaal bieren aan te bieden maken wij het voor iedereen mogelijk om zonder problemen van een lekker glutenvrij biertje te kunnen genieten. De Glutenvrije Bier Specialist is importeur en distributeur van glutenvrije bieren en levert aan consumenten, horeca en retail.

In onze webwinkel vindt u een uitgebreid assortiment aan glutenvrije bieren. Bij elk bier vindt u een uitgebreide omschrijving over de brouwerij en uiteraard over het bier zelf. U kunt het bier van uw keuze eenvoudig vinden via de landen-, brouwerij- of biersoortkeuze mogelijkheid, of zoeken via de zoekmogelijkheid in onze webshop. Winkel met een gerust gevoel glutenvrij, want elk bier dat wij voeren in onze bierwinkel is glutenvrij. Laat u zich verrassen door ons uitgebreide assortiment aan gluten vrije bieren.

Lidmaatschap per 19-10-2022 stopgezet

9,3
Filter 276 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 271 met beschrijving

• Denise Lagerweij
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Heel veel keuze glutenvrije bier! Ik heb bijvoorbeeld de Daas trippel nog niet ergens anders gevonden. Helaas doen ze niet aan gratis verzenden, hopelijk wordt dat in de toekomst opgepakt.

• Janneke Alers
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Uitgebreide keuze aan glutenvrije bieren ook alcohol arm. Snelle levering ook goed verpakt

• Micky Zoeteweij
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Het enige minpunt is de eindeloos herhalende vraag om een beoordeling. Dat hoeft toch ook niet bij de supermarkt?

• Johan Munsterman
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Alles keurig verpakt op tijd geleverd

• Sabrina van Wees

Goed en snel geleverd

• Wouter Wessels

Snel, goede service

• Roel Deckers

Snelle levering..

• Lisa van Malssen
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Zelfs rond kerst, vlot verzonden, nette verpakking, ruim assortiment, duidelijke uitgebreide site! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

• Annette Laponder
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Goede prijs, bezorging goed geregelden goed verpakt

• Simon Strijbos
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Heel divers aanbod en goede communicatie over levering

• Sipco Cupido
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

goede prijzen, volledig assortiment, snel geleverd in handzame verpakking. Helemaal perfect.

• Ellen Knaven
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Snelle levering, beetje onduidelijk afhaal adres, zou goed zijn de naam van het bedrijf te vermelden bij de mail en ook de.inganf duidelijker aan te geven

• Tanja van der Werve

snelle levering!

• Anoniem
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Heerlijk bier en goede service!

• Joseph Dillon
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

I need to order more to see how things go, but all seems fine now. I will be ordering the gluten free beers from your site, that's for sure. This is because your site has more choices of gluten free beer & 2 euro's less shipping than drank-gigant website. So if the shipping stays the same price & the availability of more gluten free beers remain the same, I will continue to order here.

• Tikwa Westerdijk
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Goede service, snelle levering goed verpakt, top!

• Robert Hoek
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Op tijd geleverd, netjes verpakt

• Stefan Dezaire
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

snel geleverd, nette prijzen, belde om af te spreken, heel klantvriendelijk. Enige wat niet goed ging was betalen via de site maar dat is dus opgelost.

• Joop Maasbommel
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Grote keuze en snelle levering

• Jaap Otten
    Geverifieerde klant van de Glutenvrije Bier Specialist

Alles was in één keer perfect geregeld.