
dekbed-delivery
Ruim assortiment in beddengoed, boxsprings & living!
-
Gea Schijvenaars
Snel geleverd, product naar wens
-
Scarlett
Dekbed was defect na 1 x wassen. Grote scheur erin. Na meerdere keren te mailen en appen heb ik nooit een reactie ontvangen.
-
Hoe beoordeel je dekbed-delivery?
-
Elly Lammers
T was n kado voor mn dochter,die er zeer tevreden over was.
-
I G Da Conceição Paleta
Top kwaliteit
-
Miranda van der veldt
Ziet er super mooi uit
-
mali mali
Ik heb een bestelling gedaan voor 10 kussen en ik heb er maar 7 ontvangen. Ik heb dit direct gemeld, en het probleem is opgelost en de kussens worden nagestuurd. Verder ben ik heel tevreden over de kussens.
-
A El hafian
Levertijd van 2 weken is beetje lang
-
Harold
Fijne producten! heb al 2 velvet dekbedovertrekken en heb net nummer 3 besteld. mijn favoriete overtrekken!
Snelle levering -
Monique den ouden
Goed en snel ontvangen
-
Sophie Aarts
Zeer te vreden met de levering en de kwaliteid van het product
Antwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw Aarts,
Goed om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling!
Veel plezier met uw bestelling!
Hartelijk dank voor uw review en vertrouwen in Dekbed-Delivery!
Met vriendelijke groet,
Team Dekbed-Delivery -
Asiye Demir
Mijn dekbed kwam beschadigd aan
Melding Van gemaakt. Nog niks gehoordAntwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw Asiye Demir,
Hartelijk dank voor uw review.
Feedback is een belangrijk punt om te ontvangen. Dit zorgt ervoor dat wij onze kwaliteit en service door uw feedback een stukje kunnen verbeteren.
Wat spijtig om te horen dat u een klacht heeft.. Uiteraard staan wij altijd open voor uw feedback.
Wat vervelend dat het product is beschadigd is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!
We hebben met u meegekeken en we zien dat u op dinsdag 22 augustus heeft gemaild. Onze klantenservice heeft uw mail binnen de beloofde reactie tijd beantwoord. Ook zien we dat u momentele nog in gesprek bent met onze klantenservice.
Het was handiger geweest om, alvorens het schrijven van een negatieve review, eerst af te wachten op reactie van onze klantenservice.
Mocht u nog vragen hebben dan willen we u graag vragen om contact met ons op te nemen middels onze mail of whatsapp.
Email: Info@dekbed-delivery.nl
Whatsapp: 0629355331
Wij zijn op werkdagen beschikbaar van 09:00 t/m 17:00
Met vriendelijke groet,
Dekbed-Delivery -
Ilse
Op de site dekbed-delivery had ik het dekbed 'Dekbedovertrek – Velvet – Taupe' besteld. Snelle levering en de stof en kleur van het dekbed is prachtig!
Op de foto's van de site is duidelijk te zien dat er zwart langhoekige labels/logo's op het dekbed gestikt zitten. Dit zou uiteraard geen probleem moeten zijn omdat het duidelijk aangegeven staat. Echter zaten deze er schots en scheef opgenaaid wat er echt niet fraai uitziet! Omdat ik gekeken had of ik dit zelf op kon lossen kwam ik er achter dat achter deze labels flinke gaten zaten in het dekbed.
Ik was behoorlijk teleurgesteld en nog erger toen ik hier een melding van maakte. Het dekbed mocht retour echt mocht ik zelf wel de verzendkosten betalen van €7,65. Belachelijk in mijn ogen. Het product voldoet niet aan de verwachtingen zoals op de site vermeld. Als dit er duidelijk bij had gestaan had ik dit product nooit besteld.
In mijn ogen werden de gaten verbloemd met de labels. Maar omdat deze er zo scheef opgestikt waren (ik kan helaas geen foto's toevoegen) zag het er gewoonweg niet uit. Retouren tegen kosten is niet erg maar wel wanneer het aangeboden product niet overeen komt met wat er verkocht wordt op de site! -
Cynthia Bisschops
Mijn product gaat nu al scheuren in de naad heb het echt net twee maanden in gebruik
Antwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw Cynthia Bisschop
Hartelijk dank voor uw review.
Feedback is een belangrijk punt om te ontvangen. Dit zorgt ervoor dat wij onze kwaliteit en service door uw feedback een stukje kunnen verbeteren.
Wat spijtig om te horen dat u een klacht heeft.. Uiteraard staan wij altijd open voor uw feedback.
Wat vervelend dat het product is gaan scheuren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!
We hadden graag met u mee gekeken naar de situatie en u graag een passende oplossing geboden. Echter zien we helaas dat u geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice..
Het was handiger geweest om, alvorens het schrijven van een negatieve review, eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice kan dan samen met u kijken naar de situatie en u een passende oplossing bieden
Mocht u nog vragen hebben dan willen we u graag vragen om contact met ons op te nemen middels onze mail of whatsapp.
Email: Info@dekbed-delivery.nl
Whatsapp: 0629355331
Wij zijn op werkdagen beschikbaar van 09:00 t/m 17:00
Met vriendelijke groet,
Dekbed-Delivery -
Omnya El abbassi
Artikel retour gezonden ruim twee weken geleden op eigen kosten maar nog niets vernomen. Jammer
Antwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw Omnya El Abbassi
Hartelijk dank voor uw review.
Feedback is een belangrijk punt om te ontvangen. Dit zorgt ervoor dat wij onze kwaliteit en service door uw feedback een stukje kunnen verbeteren.
Wat spijtig om te horen dat u een klacht heeft.. Uiteraard staan wij altijd open voor uw feedback.
Op 20 juli hebben wij uw retourmelding ontvangen. Hierna kon u uw bestelling retourneren.
Echter hebben we daarna geen retourzending onder uw naam of bestelnummer ontvangen
Het was handiger geweest om, alvorens het schrijven van een negatieve review, eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice kan dan samen met u kijken naar de situatie.
Graag zouden we u willen vragen om contact met ons op te nemen via onderstaande kanalen.
Mocht u nog vragen hebben dan willen we u graag vragen om contact met ons op te nemen middels onze mail of whatsapp.
Email: Info@dekbed-delivery.nl
Whatsapp: 0629355331
Wij zijn op werkdagen beschikbaar van 09:00 t/m 17:00
Met vriendelijke groet,
Dekbed-Delivery -
Dagmar Van Os
Goede kwaliteit voor een mooie prijs
Antwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw Os,
Goed om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling!
Veel plezier met uw bestelling!
Hartelijk dank voor uw review en vertrouwen in Dekbed-Delivery!
Met vriendelijke groet,
Team Dekbed-Delivery -
Shanoe Shaan
Ik heb de bestelling niet ontvangen en ik krijg geen contact
Antwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas kan ik op geen enkele manier een contact verzoek van u terug vinden. Graag verzoek ik u om eerst contact op te nemen met onze klantenservice alvorens het overgaan tot het plaatsen van een review. -
Stef
goede service en snelle levering
Antwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw Stef,
Goed om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling!
Veel plezier met uw bestelling!
Hartelijk dank voor uw review en vertrouwen in Dekbed-Delivery!
Met vriendelijke groet,
Team Dekbed-Delivery -
Els Brouwer
Bestelling gedaan, maar nog steeds niets ontvangen. Reageren niet op mails en Klarna staat wel te springen om betaling
Antwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw,
Hartelijk dank voor uw mail. Wij hebben al uw mails binnen de beloofde 48 uur beantwoord. Als het goed is heeft u na enig contact met ons meer duidelijkheid over de vertraging van uw bestelling en is deze inmiddels bij u geleverd -
Esther de Graaf
Ik heb maar de helft van mijn bestelling ontvangen. Met geen enkel update over waar de rest blijft.
Antwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw Esther de Graaf,
Hartelijk dank voor uw review.
Feedback is een belangrijk punt om te ontvangen. Dit zorgt ervoor dat wij onze kwaliteit en service door uw feedback een stukje kunnen verbeteren.
Wat spijtig om te horen dat u een klacht heeft.. Uiteraard staan wij altijd open voor uw feedback.
U heeft zich bij ons gemeld en aangegeven dat u een product van uw bestelling niet heeft ontvangen. Dit product is apart verzonden en heeft helaas wat langer over de levering gedaan dan wat wij hebben belooft.
Ons excuus voor dit ongemak! We hopen dat alle producten momenteel goed zijn bevallen!
Mocht u nog vragen hebben dan willen we u graag vragen om contact met ons op te nemen middels onze mail of whatsapp.
Email: Info@dekbed-delivery.nl
Whatsapp: 0629355331
Wij zijn op werkdagen beschikbaar van 09:00 t/m 17:00
Met vriendelijke groet,
Dekbed-Delivery -
Ans
Verkleuring dekbedhoes de opmerking van klantenservices komt door de zon doen we niks aan . Er hangt gewoon zonwering een streepje zon komt er binnen misschien! En dan gewoon niks doen gewoon keihard zeggen daar doen we niks aan klaar! Zeer teleurgesteld in deze firma!
Antwoord van dekbed-deliveryGoedendag Heer/Mevrouw ans,
Hartelijk dank voor uw review.
Feedback is een belangrijk punt om te ontvangen. Dit zorgt ervoor dat wij onze kwaliteit en service door uw feedback een stukje kunnen verbeteren.
Wat spijtig om te horen dat u een klacht heeft.. Uiteraard staan wij altijd open voor uw feedback.
U heeft zich bij ons gemeld met het verhaal dat uw dekbedovertrek is gaan verkleuren toen deze op uw bed lag. In uw mail gaf u aan dat u enkele uren per de dag de zon fel binnen heeft schijnen en dat de verkleuring op deze plek ook heeft plaatsgevonden. We vinden het bijzonder dat u dit niet in uw review heeft benoemd en dat u het verhaal heeft veranderd naar dat er nu een streepje zonlicht binnen komt?
U heeft aangegeven dat de volle zon op het dekbedovertrek scheen. Hierdoor kan het soms voorkomen dat het dekbedovertrek verkleurd. We adviseren dan ook om onze producten niet in de volle zon te laten. Dit kan het beste buiten de piekuren.
Mocht u nog vragen hebben dan willen we u graag vragen om contact met ons op te nemen middels onze mail of whatsapp.
Email: Info@dekbed-delivery.nl
Whatsapp: 0629355331
Wij zijn op werkdagen beschikbaar van 09:00 t/m 17:00
Met vriendelijke groet,
Dekbed-Delivery