dierenstunters.nl

Lidmaatschap per 04-08-2014 ingetrokken

2,0
  • Sonja
    Review voor dierenstunters.nl

Op maandag 21-07-2014 wilde ik graag 2 artikelen bestellen.
    Dit ging niet eenvoudig, dus ik had eerst contact gezocht met het bedrijf. Er werd snel en vriendelijk gereageerd.
    Uiteindelijk lukte het me op dinsdag 22 - 07- 2014 om te bestellen. Het zou diezelfde dag verzonden worden.
    Bij navraag kreeg ik te horen dat ze vertraging hadden bij de vervoerder.... dit was tevens het laatste contact. Op mijn vraag woensdag 23-07-2014 of ik een verzendcode kon ontvangen, kreeg ik geen reactie.
    Mijn bestelling werd vrijdag 25-07-2014 geleverd. Helaas van de 2 artikelen, zat er maar 1 in de doos. Daarop heb ik gelijk gemaild. Maandag 28-07-2014 wederom een mail gestuurd en woensdag 30-07-2014 zowel een bericht in gastenboek (die ze zelf moeten goedkeuren, daarom staan er alleen positieve berichten) en een mail gestuurd. Helaas tot op heden geen reactie gehad.

Na enige speurwerk op internet kwam ik er achter, dat er veel klachten, die op die van mij lijken, zijn. Veel van deze mensen krijgen hun producten en/of hun geld nooit terug! Ook deze mensen krijgen nooit meer een mail terug of wordt telefoon niet beantwoord.
    Ik vermoed dat ik bij deze categorie hoor.
    Een bedrijf dat zo slecht communiceert, verdient geen keurmerk en verziekt het online kopen en verkopen.
    Ik zou deze webwinkel niet aanraden.